Essence Longlasting Nude Lipstick – 03 Come Naturally

Banner essence lipstick

De maand Maart is begonnen, de lente is hopelijk op komst.
Ik heb in ieder geval de bloementjes er al bij gepakt & zo brengen alle merken nu ook hun voorjaars collectie uit.
Vandaag review ik voor jullie deze nieuwe leukerd van Essence, kijk je mee? =)
20150227_111819
20150227_112144

Zoals ik al zei, bijna alle make-up merken hebben hun voorjaars collectie al uitgebracht.
Zo kwam Essence onder andere met een nieuwe ‘Nude lipstick’ lijn.
Deze lijn bevat 5 verschillende nude-achtige kleuren.
Wat mij opvalt, is dat als er een nieuwe collectie van een merk word uitgebracht, dat er altijd 1/2 producten zijn waar Beautyland helemaal fan van word. Zo ook met deze lipstick van Essence.
Ik raakte erg nieuwsgierig na alle foto’s en reviews dat ik besloot deze lipstick eens van dichtbij te bekijken & kon het niet laten om hem mee te nemen!

20150227_111901
20150227_112113
20150227_112101

Qua verpakking heeft Essence hem wel in hetzelfde jasje gelaten, alleen in plaats van de gebruikelijke zwarte hulsen hebben ze bij deze collectie de hulsen gemaakt naar de kleur van de lipstick, erg handig!
Evengoed zit er een stickertje aan de onderkant van de lipstick met de naam & kleurnummer op.
Wat ik ook altijd leuk vind aan de Essence lipsticks is dat hun logo ook op de lipstick staat.

20150227_112756 (1)
20150227_112429

Hoewel ik qua budget lipsticks meer neig naar het merk Catrice, moet ik eerlijk bekennen dat ik de lipsticks van Essence nu ook begin te ontdekken in mijn stash.
Naast deze nieuwe lipstick die ik dus heb, heb ik nog 3 andere in mijn stash, en die begin ik steeds meer te gebruiken.

2015-02-27 18.00.37
20150227_113003

De pigmentatie van deze lipstick is erg goed, je kan de kleur makkelijk opbouwen.
Persoonlijk vind ik wel dat je van deze kleur lipstick moet houden, het is in ieder geval een lipstick die ik nog niet voorbij heb zien komen bij de Beauty merken.
Het is dus een keer wat anders dan het standaard rood en roze wat je altijd terug ziet komen, dus dit is een hele slimme zet van Essence!
Zelf zou ik de kleur omschrijven als een oud roze/bruin achtige kleur met ergens een paarsige ondergrond.
Een appart kleurtje, maar zeker weten een héle mooie en voor een hele leuke prijs!

2015-02-27 11.38.11
20150227_114511

De lipstick brengt fijn aan op de lippen, erg makkelijk op te bouwen.
Ik zou de kleur zelf dragen met mooie roze/bruin tinten qua make-up.
Natuurlijk moet er ook getest worden hoe lang de lipstick blijft zitten, bij mij bleef die tot zeker wel 3 uurtjes mooi zitten.
Of hij dan longlasting is? Muah dat niet, maar daar heb ik bij deze lipstick niet zoveel moeite mee.
Neem me lipsticks die ik die dag draag toch altijd mee in me beautytasje, dus kan ik over de hele dag bijwerken wanneer nodig is.

20150227_112410

Ben in ieder geval super enthousiast over deze prachtige lipstick van Essence!
Ik raad hem zeker weten aan, of probeer hem in ieder geval een keertje als je in de Kruidvat bent.
Essence Longlasting lipstick kost €2,39,- en is te koop bij de Kruidvat.

3 gedachtes over “Essence Longlasting Nude Lipstick – 03 Come Naturally

  1. Pingback: Mijn Favoriete Lip-combinaties ♥ (Lipstick + lipliner!) | #1 |

Geef een reactie

