Catrice Illuminating Blush – 030 Kiss me Ken

banner catrice blush

Blush is naast lipstick toch ook wel een groot favoriet van mij qua make-up producten.
Zo kocht ik dus ook deze nieuwe blush van Catrice, en vandaag review ik deze voor jullie.

20150214_102329
20150214_102535

Zoals jullie misschien al wisten, heeft Catrice haar assortiment veranderd.
Dit doen zij altijd twee keer per jaar, en dan gaan er dus verschillende producten uit, maar er komen ook nieuwe voor in de plaats.
Zo dus ook deze blush, hij is van de nieuwe blush lijn van Catrice.
Naast deze heb je volgens mij nog 2/3 andere kleuren uit deze lijn.
Maar mijn oog viel eigenlijk gelijk op deze kleur, omdat ik deze nog nooit eerder voorbij heb zien komen bij een budget merk.
En ik eigenlijk wel al langere tijd opzoek was naar zo’n soort kleur, dus Catrice maakte mij hier erg blij mee.

20150214_101905
20150214_102122

Qua verpakking is hij niet heel speciaal, gewoon het standaard gebruikelijke wat we gewend zijn van Catrice.
Duidelijk, strak en overzichtelijk. Niks mis mee natuurlijk.

Uiteindelijk gaat het om de inhoud, de kleur sprak mij erg aan.
Zelf zou ik hem omschrijven als een oudroze donkere kleur, maar dan gemengd want er zitten ook lichtere stukken in.
Het is in ieder geval een kleur die heel apart is, ik heb hem in ieder geval nog bij geen budget merk voorbij zien komen.

20150226_110245
20150226_110537

Toen ik de blush ging swatchen op mijn hand zag hij er veel belovend uit!
Een mooie warme kleur met een goede pigmentatie.
Maar dat ik hem eenmaal ging aanbrengen op mijn gezicht, leek de kleur anders dan ik verwachte.
Waar dat aan ligt ik heb geen idee, maar had hem in ieder geval anders voorgesteld.
Het is niet dat ik hem daardoor gelijk niet mooi vind, want vind hem op me gezicht er mooi uitzien.
Maar toch had ik verwacht dat hij anders uit zou pakken.

Verder is de blush wel makkelijk aan te brengen, je kan hem op een mooie egale manier langzaam opbouwen.
Bij de foto hierboven bracht ik nog wel wat bronzer en highlighter extra aan voor het complete plaatje.

20150214_102649
20150214_102042

Als Beautyblogger moet ik natuurlijk wel eerlijk & kritisch blijven over producten, en als ik dus heel eerlijk moet kijken naar dit product, dan baal ik wel dat de kleur anders uitvalt op mijn gezicht dan ik had verwacht.
Normaal heb ik dit namelijk niet met blushes.

Toch ben ik aan de andere kant wel blij dat dat het enige minpuntje is wat ik kan geven aan dit product.
Want voor de rest is pigmentatie, houdbaarheid & verpakking wel van goede kwaliteit!

Catrice Illuminating Blush kost €3,99,- en is te koop bij de Kruidvat & de Trekpleister.

4 gedachtes over “Catrice Illuminating Blush – 030 Kiss me Ken

Geef een reactie

