Rimmel Londen Provocalips 16 HR – 200 I’ll Call You

banner rimmel londen

Een lipstick/lipsteen die beloofd dat hij 16 uur lang perfect blijft zitten, het zusje van de Rimmel Apocalips.
Zal dit product echt voldoen aan haar belofte? Kijk dan snel mee!

20150306_112656

Rimmel Londen heeft sinds kort dit product op de markt gebracht.
Het is een soort lipstick/lipsteen die beloofd dat hij 16 uur lang perfect blijft zitten.
Zoals ik al zei is hij het zusje van de wel bekende Apocalips. Alleen werkt dit product, de Provocalips anders.
In totaal zijn er 6 verschillende kleuren uitgebracht en ik koos voor de kleur; 200 I’ll Call You.

20150306_112414
20150306_112317

De verpakking vind ik er in ieder geval vrolijk, leuk & aantrekkelijk uitzien.
Het product beloofd dus 16 uur lang te blijven zitten, en je kan er dus gewoon van alles mee doen; maaltijden eten & de hele dag door wat drinken.
Hij hoort gewoon netjes en mooi op zijn plek te blijven zitten, aldus dat is wat Rimmel beloofd.

20150306_112825

Hoe werkt het product?
Stap 1 is dat je de kleur aanbrengt op je lippen, het product bevat een spons applicator waarmee je de kleur kan aanbrengen.
Zodra je dit gedaan hebt moet de kleur eerst opdrogen/intrekken, als dit klaar is dan pas breng je stap 2 aan; de balsem.
Dit zorgt voor een verzorging voor de lippen & voor de houdbaarheid.

Laten we gaan kijken hoe de pigmentatie & de houdbaarheid is!

20150306_113105
20150306_113206

Op het eerste oog lijkt de kleur een donkerroze/oudroze kleur, dat is ook de rede waarom ik voor de kleur koos.
Maar eenmaal op de lippen aangebracht, lijkt hij in mijn ogen meer te neigen naar een berry/roze achtige kleur met ergens een paarse ondergrond erin.
Erg jammer, maar goed de kleur vind ik evengoed niet lelijk.

2015-03-06 11.43.27
Zonder balsem

2015-03-06 11.47.05
Met balsem

Qua aanbrengen ging dit niet helemaal flexibel & is het wel echt precieze werk. Doordat het een soort lipsteen is, trekt hij heel snel in de lippen.
Dus als je een foutje maakt moet je die wel gélijk corrigeren.

Maar nu de grote vraag, blijft hij ook echt 16 uur lang zitten?
Jazeker! Ik heb hem 2 dagen vollop getest voor jullie, op dagen dat ik allebei moest werken & waar ik de hele dag door ook veel gedronken had & verschillende maaltijden heb gegeten.
Maaaaaar! Hij bleef zitten, echt ongelofelijk!
Ik heb expres de kleur juist niet bijgewerkt over de hele dag, dit zodat ik kan zien of de pigmentatie minder word.
Dit gebeurde nauwlijks, de kleur bleef mooi zitten & hij overleefde echt alles wat ik deed! Wauw!
Wel merkte ik dat ik regelmatig met de balsem moest bijwerken, doordat mijn lippen er wel erg droog door werden. Maar goed, als dat het enige is?

Uiteindelijk bleef de kleur 10 uur lang pérfect zitten! Wat wilt een vrouw nou nog meer?
Aan het einde van de dag, na de 10 uur dus (toen ging ik slapen), heb ik hem eraf gehaald & geloof me deze lipstick/lipsteen is echt een diehard hoor, want je moet erg goed boenen! Hahaha.

20150306_112046

Ik vind het  een erg goed & leuk product! Dit heeft Rimmel goed gedaan. Hun Apocolips zijn ook erg fijn, maar deze Provocalips zijn wel echt toppertjes!
Dus ben je opzoek naar een lipstick/lipsteen die de héle dag perfect blijft zitten, waar je dus geen omkijken naar hebt? Dan raad ik je deze absoluut aan!

Rimmel Londen Provocalips kost €11,99,- en is o.a verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister.
(Ik scoorde hem afgelopen week voor €7,- dus hou acties ook goed in de gaten!)

3 gedachtes over “Rimmel Londen Provocalips 16 HR – 200 I’ll Call You

  1. Deze lipstick vind ik geweldig even wennen maar blijf xeker de hele dag zitten. Alleen regelmatig de glans aanbrengen .maar dat is geen probleem mooie glans en mooie kleur. Heb nu ook andere kleur gekocht. .fud dat zegt wel wat. Geweldige blog trouwens. Goede en eerlijke informatie 👍👍

    Like

Geef een reactie

