L’Oréal Elvive – Haarverdikker Shampoo

20150308_130407

Als kapster in opleiding is het belangrijk om goed verzorgd haar te hebben, zo test & probeer ik ook veel haarproducten.
Op dit moment heb ik een favoriet op het gebied van shampoo, en die wil vandaag in het kort even behandelen met jullie. Kijk je mee?

20150308_130414
20150308_130449

Zo nu en dan wil ik wel eens afwisselen met shampoo & conditioner, ook omdat dit goed is voor het haar, maar ook uit nieuwsgierigheid.
Normaal gesproken gebruik in de producten uit de kapsalon van mijn moeder, maar nu kreeg ik de tip van een vriendin om deze producten eens te gebruiken van L’Oréal.

L’Oréal heeft verschillende lijnen als het om shampoo & verzorgingsproducten gaat.
Maar zij raden mij deze aan, een shampoo die beloofd & zegt dat hij geschikt is voor; verzwakt, futloos & dunner wordend haar.
Aangezien ik als kapsters zijnde veel experimenteer met mijn haar, voornamelijk met kleuren, is mijn haar kwaliteit ontzettend erg achteruit gegaan.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, en daar heb ik ook zeker van geleerd.
Daarom is het allerbelangrijkste voor nu, om het héél goed te verzorgen.

Eerst had ik bij deze shampoo zoiets, hij kan mijn haar sowieso niet dikker maken.
Dat bestaat gewoon niet bij shampoos.
Dus ik was een beetje kritisch in het begin, omdat voor mijn gevoel deze shampoo mijn haar dan alleen maar zwaar zou maken en je dan het gevoel geeft alsof het dikker aanvoelt.

20150308_130503
20150308_130559

De substantie van deze shampoo is van normale en dikke kwaliteit. Dat vind ik persoonlijk het fijnste als het om shampoo gaat.
Sommige budgetmerken verkopen shampoo die erg ‘waterig’ zijn om het zo maar te zeggen, waardoor je steeds meer shampoo gaat gebruiken.

Verder is de geur gewoon fijn om te gebruiken, niet heel sterk aanwezig maar evengoed erg lekker.
Maar nu, wat is het eindresultaat van de shampoo?

Nou ik heb hem een langere tijd nu in gebruik, pas geleden mijn tweede fles aangeschaft. Wat dus inhoud dat ik hem erg fijn vind! En dat had ik niet verwacht.

Voor mijn gevoel maakt hij mijn haar totaal niet zwaar, maar het geeft mijn haar juist meer volume!
Mijn haar voelt in ieder geval super fijn aan na gebruik van deze shampoo.
Ik heb in de tussentijd mijn haar ook gewassen met een shampoo van een ander merk, en ik merkte overduidelijk het verschil met deze en de andere.
Deze shampoo geeft duidelijk meer volume aan mijn haar, zónder dat hij het dus zwaar maakt. En dat is wat we zoeken in een shampoo met de beloftes om futloos haar weer leven te geven!

Dus ik ben zeker weten onder de indruk, en raad deze shampoo zeker weten aan.
Dus heb je dun, futloos haar, probeer deze eens uit!

L’Oréal Elvive shampoo kost €4,09,- bij de Kruidvat.
(Je hebt verschillende lijnen van L’Oréal, dus niet alle shampoos hebben dezelfde prijs)

20150308_130422

Een gedachte over “L’Oréal Elvive – Haarverdikker Shampoo

Geef een reactie

