Rimmel Londen Provocalips 16 HR – 110 Dare To Pink

banner rimmel londen dare to pink

De Rimmel Provocalips hebben mijn hartje gestolen, wat een heerlijk fijn product is dit!
Zo hebben ze nu ook het hartje van mijn moeder gestolen & kocht zij er ook eentje!
Zij koos voor de kleur: 110 Dare To Pink en ze vroeg of ik het leuk vond om hem kort te reviewen, uiteraard!

20150308_125825
20150308_125507

Zoals ik net al zei, dit is de kleur die mijn moeder uitgekozen hebt.
Ik vond het wel leuk om hem even kort te behandelen op mijn blog, als je mijn vorige blogpost hebt gelezen waarin ik mijn eigen kleur behandel, dan weet je wat voor product dit is.
Maar goed voor de mensen die het nog niet weten, hier in het kort:

De Provocalips is een lipstick/lipsteen die beloofd dat hij 16 uur lang perfect blijft zitten.
Het is een product waarmee je met een balsem moet werken.

Ik ben in ieder geval helemaal verkocht, dit product is zo fijn & leuk!
En vind ik het superleuk dat mijn moeder ook zo enthousiast is geraakt hierdoor!

20150308_125523
20150308_125953

Zelf zou ik de kleur omschrijven als een roze/peach achtige kleur, alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen, op het eerste oog in de verpakking dacht ik dat het een lichtroze kleur was.
Maar eenmaal tijdens het swatchen komt hij toch meer over als een peach kleur, ook mooi!

En voor een ‘lichte’ kleur is hij evengoed heel goed gepigmenteerd!

lip zonder balsem
Zonder balsem

lip met balsem
Met balsem

Aaaahh! Wat hou ik van deze kleur!
Ik zei al tegen me moeder, mam pas maar op want ik ga deze vaak pikken van je! Haha.
Wat een heerlijke peach kleur, fijn voor elke dag.
En dan heb je ook nog eens een prachtige kleur, die echt de héle dag blijft zitten!

Deze review is niet zo heel uitgebreid als de andere, mocht je geïnteresseerd zijn naar meer informatie over dit product, lees dan mijn vorige blogpost even! =)
In dit artikel behandel ik puur alleen deze kleur, omdat mijn moeder dat een leuk idee vond!

20150308_125710

Rimmel Londen Provocalips kost €11,99,- en is te koop bij o.a de Kruidvat & de Trekpleister.

Een gedachte over “Rimmel Londen Provocalips 16 HR – 110 Dare To Pink

Geef een reactie

