E.L.F Contouring blush & Bronzing powder – Antigua

banner elf

E.L.F, een budget merk waar je op het moment eigenlijk vrij weinig over hoort, maar wel een merk is met super fijne producten voor een hele mooie prijs, dus het word tijd dat we E.L.F eens in het zonnetje zetten met deze knapperd! Kijk je mee?

20150310_155948
20150310_160126

E.L.F is een budget merk die van alles verkoopt op Make-up gebied.
Maar zoals ik al zei hoor je op het moment weinig over dit merk, en dat vind ik zelf erg zonde.
Er zitten namelijk best fijne producten bij hun in het assortiment, en je betaald voor alles maar een laag prijsje & ze leveren wel goede kwaliteit.
Dus daar ga ik verandering in brengen, laatst bestelde ik namelijk dit Contouring palette in de kleur Antigua.
En sta ik te trappelen om deze beauty aan jullie te laten zien, dus bereid je voor.. er komen héél veel foto’s aan!

20150310_160437
20150310_160637

Het E.L.F Contouring Blush & Bronzing powder palette bestaat uit een blush en een bronzer.
Ideaal palette om dus mee op reis te nemen!
Doordat hij erg klein en compact is en fijn in de hand ligt is hij dus makkelijk in gebruik.
Zelf koos ik voor deze kleur, maar naast Antigua verkopen ze nog twee andere palettes uit deze lijn.

20150310_160602
20150310_160647

De verpakking hebben ze qua uiterlijk net zo gemaakt als de producten van het high-end merk NARS.
Zelf vind ik de verpakking erg mooi, doordat hij mat is en dat mij erg aanspreekt!
Vind hem er erg chique uitzien en dat voor maar €4,- (!!!!!)
Dus dat is in ieder geval al een groot pluspunt!
Verder bevat het palette ook een spiegeltje, wat natuurlijk altijd handig is en ik eigenlijk bij zulke producten als een blush bijvoorbeeld wel een must vind om erbij toe te voegen.

20150310_160754
20150310_161500
20150310_161517

Ik koos de kleur Antigua omdat ik de kleuren bij elkaar erg mooi vond staan, de bronzer is iets donkerder als de normale bronzers die ik gebruik.
Dus werd ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig om zo’n kleur eens te gaan gebruiken.
Verder vind ik de opvallende babyroze kleur er echt uitspringen! Dit palette trok mij gelijk van de drie palettes die je in totaal hebt.
Naast dit palette kocht ik ook nog een nieuwe blush kwast.

20150310_160921
20150310_162201

Ik verbaasde mij helemaal over de geweldige pigmentatie van dit product!
Er komt zoveel kleur van af, wauw! In sommige gevallen kan het wel eens té zijn, maar ik heb liever dat producten goed gepigmenteerd zijn, dan dat je niks ziet.
Met gepigmenteerde producten kan je in ieder geval zelf bepalen tot hoe ver je hem wilt opbouwen.
Op het eerste oog dacht ik wel dat de bronzer glitters bevatte, gelukkig is dit niet het geval.
Zelf hou ik namelijk totaal niet van shimmer bronzers, geef mij maar lekker een goede matte!
In de blush zitten overigens wel wat kleine shimmers, iets wat voor mij dus nieuw is. Dus ben benieuwd!

20150311_080406

Nu natuurlijk het allerbelangrijkste gedeelte, hoe bevalt hij op het gezicht?
Bij de bronzer had ik in eerste instantie zoiets van; wow die is wel erg donker! Maar na goed blenden vond ik het resultaat erg mooi! En vind ik hem zeker niet té donker.
Vind het zelf ook wel fijn dat deze bronzer iets meer naar bruin neigt, ik heb vaak genoeg gehad dat bronzers oranje uitvielen & dat vind ik dus echt niet mooi.
Bij de blush moest ik wel erg wennen, de kleur vind ik echt fantastisch! Moet alleen wennen aan de kleine shimmers die erin zitten.
Op de foto draag ik trouwens nog een highlighter van Makeup Revolution er over heen.

20150310_161926
20150310_161227
20150310_161135

Mijn eindconclusie is wel dat ik erg tevreden ben over dit product! En ik ga ook zeker een andere kleur bij halen!
Bij dit palette vind ik de kleuren combinatie erg mooi & de pigmentatie is gewoon ge-wel-dig!
En is dit palette nog eens makkelijk en handig om mee te nemen.
Dus ben jij opzoek naar een goed blush/bronzer palette, dan raad ik je deze zeker weten aan.
Ze hebben 3 verschillende tinten, dus er zal er vast een bij zitten voor iedereen.

E.L.F Contouring Blush & Bronzing Powder kost €4,00,- en is te koop op de webshop: http://www.eyeslipsface.nl

Een gedachte over “E.L.F Contouring blush & Bronzing powder – Antigua

Geef een reactie

