Mylène Crazy Daizy – Body Yogurt

20150319_122045

Mylène, een merk waar je misschien wel eens van gehoord hebt. Zo niet, dan ga ik daar vanaf nu verandering in brengen. Mylène is namelijk een merk wat al 50 jaar bestaat, en waar je eigenlijk vrij weinig over hoort in beauty land. Dus de komende tijd kunnen jullie veel reviews verwachten over producten van dit merk. Vandaag review ik voor jullie een Body yogurt van hun Crazy Daizy lijn.

20150319_122010

Mylène is een merk dat ik alleen ken doordat mijn moeder het vroeger altijd veel gebruikte. Verder had ik er eigenlijk nooit echt van gehoord.
Totdat mijn moeder een tijdje terug met het idee kwam om een party thuis te houden met dit merk.

Wat houd een party in?
Een party houd in dat er een medewerker van Mylène bij jou thuis komt met allemaal producten van dit merk.
Zelf nodig je wat kennissen, vrienden of familie uit, samen kunnen jullie dan de hele avond genieten van allerlei producten die de medewerkster mee heeft genomen.
Zij legt alles uit over de producten, laat je ook kennis maken met producten en je mag ze dus volop uittesten.
Aan het einde van de avond kan je eventueel een bestelling bij haar plaatsen van producten die je fijn vond.
En deze krijg je dan enkele werkdagen later thuis bezorgd.

Zelf heb ik al eens zo’n Beauty party gehad, maar dan van het merk Oriflame.
Dus vond het eigenlijk wel superleuk om bij deze avond van Mylène aanwezig te zijn.
Omdat het voor mij eigenlijk nog een totaal nieuw merk is.

20150319_121953
20150319_122107

Mijn oog viel als eerste op deze heerlijke body yogurt uit hun Crazy Daizy lijn.
De verpakking doet mij heel erg denken aan die van Rituals.
Deze body yogurt trok me aan door de overheerlijke geuren combinatie van Rood fruit & Vanille.
Het is zo’n lekkere, apparte geur.
Je ruikt de zachte vanille geur met daar doorheen een lekkere zoete fruit geur en een beetje musk.
Geloof me, die combinatie samen is echt geweldig!

20150319_122447
20150319_122724

De substantie van deze body yogurt is vloeibaar, dus niet zo dik als een bodybutter.
Dit product is dus ideaal voor de komende maanden.
Wat me namelijk gelijk opviel met aanbrengen, is ten eerste dat hij fijn uitsmeert & ten tweede hij trekt echt super snel in, wat dus echt perfect is!
Hij verzorgt mijn huid fijn, het voelt lekker zacht aan.
Verder blijft de geur ook heerlijk op mijn huid zitten en blijft hij op een subtiele manier aanwezig.

20150319_123147
20150319_122859

Dit product kan ik zeker weten aanraden voor de liefhebbers die opzoek zijn naar een goed huidverzorging product.
Mylène Crazy Daizy Body Yogurt kost €12,90,-

Mocht je nou geïnteresseerd naar dit product, of je wil meer weten over het merk Mylène, neem dan eens een kijkje op hun website: http://www.mylene.eu

Mocht je interesse hebben in zo’n Mylène avond, dan verwijs ik je door naar mijn consulent: Marina Beemsterboer-Rood je kunt haar emaillen op: adrie-marina@hetnet.nl
Of je kunt haar bellen op: 0226-421942 / 0623111627

Mocht je nog geïnteresseerd zijn naar een leuk baantje? Mylène is opzoek naar mensen die graag als consulenten willen werken. Voor meer informatie kan je mijn consulent Marina benaderen.

20150319_131752

2 gedachtes over “Mylène Crazy Daizy – Body Yogurt

  1. Hoi Renee, wat ziet het er prachtig uit jou blog over de craizy Daisy body yoghurt van Mylene. Een groot compliment aan jou. Wil je kennis maken met de andere producten van de Craizy Daisy lijn neem dan kontakt op met Marina Beemsterboer teammanager Mylene

    Like

Geef een reactie

