Life is a Festival

banner outfit

Ik deed een tijdje terug mee aan een winactie op Instagram van de webshop Fromhattotoe, vorige week kreeg ik het leuke berichtje binnen dat ik deze winactie gewonnen had, dus dit superleuke it-shirtje heb ik nu met veel plezier in mijn bezit! En wat is er dan leuker om er outfit foto’s mee te maken? Kijk je gezellig mee? =)
Zoals ik net dus al zei, had ik dus op Instagram mee gedaan aan een winactie van de webshop Fromhattotoe, vorige week kreeg ik dus het superleuke nieuws te horen dat ik deze winactie gewonnen had!
De webshop Fromhattotoe is een webshop die van alles verkoopt, van kleding tot sieraden, van schoenen tot andere leuke fashion items.
Ik mocht kiezen uit twee verschillende witte it-shirtjes, deze of eentje waar Friyay op stond.
Mijn voorkeur ging uit naar deze, en zoals jullie misschien al wisten ben ik dol op it-shirtjes! Dus kon niet wachten tot deze leukerd bezorgd werd!
Na 2 werkdagen kreeg ik het pakketje binnen & kon natuurlijk niet wachten om outfit foto’s te maken, en zoals beloofd; Niet meer in mijn achtertuin, maar we gaan er vanaf nu lekker op uit!

Ik woon echt maar 5 minuten van de duinen, het strand en het bos vandaan. Ideaal dus om leuke foto’s te maken.
Ondanks dat het erg koud was besloot ik toch om de uitdaging aan de te gaan om 3 verschillende outfits ervan te maken.

~ OUTFIT 1
20150322_111934
2015-03-22 11.50.49
20150322_112007

Bij het it-shirtje kreeg ik als verrassing ook deze superleuke bag! Ik vind hem zo leuk. En vind het ontzettend lief dat ik deze erbij kreeg!
Hij is ook te koop op de webshop, mocht je er interesse in hebben.
Maar als je boven de €50,- besteld op hun site, dan krijg je deze cadeau bij je bestelling!

Maar goed deze outfit, ik hou echt van deze style.
Een stoere biker jacket, stoere laarsjes en dan gecombineerd met een leuke jeans en een it-shirtje.
En uiteraard mogen de sieraden niet ontbreken, zelf vind ik of een statement ketting in dit geval leuk of leuke opvallende oorbellen.
Een opvallend lipkleurtje mag natuurlijk ook niet ontbreken!

~ OUTFIT 2
2015-03-22 11.49.28
20150322_112812
20150322_112847

Vestjes & it-shirtjes samen zijn ook altijd goed.
Combineer er leuke sieraden bij en je bent klaar om te gaan.
Zelf vind ik witte it-shirtjes altijd erg leuk staan bij grijze vesten.

~OUTFIT 3

20150322_112209
20150322_112329
20150322_112309

En als laatste combineerde ik het shirtje nog met een sjaal die ik onlangs weer eens terug vond in mijn kast.
Een erg leuke donkergroene sjaal met gouden details erop, deze outfit is geschikt voor de zomermaanden.
De sjaal geeft dan toch nog wat warmte en verder staat hij er gewoon erg leuk bij.

Voor degene die geïnteresseerd zijn in het shirtje, hij is verkrijgbaar op de webshop en kost €19,95,-
Zelf heb ik voor een L gekozen zodat hij iets meer oversized valt. Wat ook nog een leuk detail is, is dat de mouwtjes omgeslagen zijn bij dit shirtje.

Bikerjacket – Winkeltje uit Amsterdam/kalverstraat
It-shirt – http://www.fromhattotoe.nl
Vestje – H&M
Jeans – Vero Moda
Schoenen – Van Haren
Ketting – H&M
Sjaal – Nameless (winkel bij mij in de stad)
Tas – http://www.fromhattotoe.nl

Ik hoop dat jullie het een leuke outfit blogpost vonden! Hoe zouden jullie zelf een it-shirt combineren?

Geef een reactie

