Favorieten producten – Maart 2014

20150325_165233

Het is tijd geworden voor een nieuw soort artikel wat ik elke maand wil gaan posten op mijn blog, namelijk de favorieten van elke maand. Voor de maand Maart had ik er namelijk genoeg die ik graag wil delen met jullie, dus kijk gezellig mee!

20150325_165209

Deze blogposten houden in, dat ik laat zien welke producten ik in een maand tijd fijn vond om te gebruiken.
Dat kunnen nieuw gekochte producten zijn, of producten die ik al langere tijd in mijn stash heb en die maand er veel bij pak, of gewoon producten uit mijn stash die ik weer helemaal herontdek.

Ik vond het wel een leuk idee om dit elke maand te gaan doen, zo kunnen jullie ook eens een kijkje nemen in mijn favorieten producten die ik vaak gebruik!

20150325_165357

Mylène Crazy Daizy – Body Yogurt

Van dit product staat al een uitgebreide review op mijn blog.
Maar om het kort even te vertellen, ik heb dit product echt ontdekt en is een groot favoriet van mij geworden!
Stiekem vind ik body yogurts gewoon fijner werken dan de dikke body butters.
Dit product trekt namelijk super snel in, ruikt echt heerlijk & verzorgd mijn huid goed. Dus ik heb deze topper lekker veel gebruikt afgelopen maand.

20150325_165445

Nivea Essentials – Voedende Dagcrème en Nachtcrème

Sinds een kleine 2 maanden gebruik ik deze voor mij nog nieuwe, verzorgende gezichtslijn van Nivea.
Hiervoor had ik een andere variant, maar die voegde toch niet heel lekker met mijn huid.
Ik kreeg er veel onzuiverheden door als ik het gebruikte, dus besloot ik om over te gaan naar een andere lijn.
En dat is uiteindelijk deze geworden, een lijn voor de droge & gevoelige huid. Ik vind deze lijn echt heerlijk!

20150325_165531

E.L.F Contouring palette – Antigua

Ook van deze topper staat een uitgebreide review op mijn blog. Tja, wat kan ik hier nog over zeggen? Hij is geweldig! De kleurencombinatie is zo mooi samen, pigmentatie is geweldig, wat wil je nou nog meer?

20150325_165542

Catrice – Highlighter powder

Dit was een van mijn eerst gekochte make-up producten, en ik gebruikte hem echt nooit.
Totdat ik hem laatst letterlijk uit het stof haalde en weer helemaal herontdekte! Wat een mooi product is dit, helaas uit het assortiment.
Maar echt, de glans van deze highlighter is zo mooi! Dat ik me afvraag waarom ik deze nooit gebruikt heb? Haha.

20150325_165556

Mylène Bolero – Eau de Parfum

Van dit heerlijke parfum komt nog een review van op mijn blog, dus ga ik hier niet teveel over zeggen.
Alleen dat hij echt heerlijk is! En dat ik je zeker weten aanraad de review tegen die tijd even te bekijken.

20150325_165626

M.A.C Lipstick Frost – Angel

Ook een product die ik weer helemaal herontdekte in mijn stash. Ik zou mij echt moeten schamen, dit is namelijk mijn allereerste M.A.C lipstick, en hij is zo mooi! Echt een pareltje.
Zoals je kunt zien heb ik het daarom ook weer helemaal goed gemaakt met M.A.C en heb ik Angel lekker veel gedragen deze maand. Hij is zelfs bijna op helaas, maar ik ga hem zeker weten opnieuw kopen!

20150325_165647

E.L.F Mineral Powder Brush

Dit is mijn nieuwe kwast van Eyes lips face. In het begin had ik er een beetje een haat/liefde relatie mee, maar uiteindelijk hebben we elkaar helemaal leren kennen.
Ik gebruik deze kwast om mijn blush mee aan te brengen. De kwast is vooral erg fijn doordat hij goed alles inblend in mijn huid.

En dan waren dit alweer mijn favorieten van de maand Maart! Ik hoop dat je het artikel leuk vond om te lezen, ik wil het in ieder geval elke maand weer terug laten komen op mijn blog.
Wat was jouw favoriete product van afgelopen maand?

4 gedachtes over “Favorieten producten – Maart 2014

Geef een reactie

