Catrice lipstick – On The Pink Side of Life

banner catrice on the pink side of life

Pink, pink en nog eens PINK! Ja wij vrouwen houden van roze.
Daarom dacht Catrice waarschijnlijk bij zichzelf laten we weer eens een prachtige budget topper uitbrengen die heerlijk roze is, kijk gezellig mee!
20150324_100352
20150324_100654

Al weer een tijdje ligt de nieuwe collectie van Catrice in de schappen van de Kruidvat.
Bij zo’n nieuwe collectie zitten altijd een paar producten die er echt uit schieten en waar heel beauty-land razend enthousiast over is! Zo ook deze nieuwe beauty die toegevoegd is aan de Ultimate Colour lijn.

20150324_100417
20150324_100329

Kleur 390, On the pink side of life. Een kleur die nu dus ook erg geliefd is bij de beauty meiden.
Ik hoorde hier zoveel goede dingen over, en zag prachtige foto’s op verschillende blogs voorbij komen dat ik eigenlijk gewoon niet meer mocht en kon twijfelen. En schafte ik dus mijn zoveelste Catrice lipstick aan.
Zoals jullie misschien al wisten ben ik dol op de lipsticks uit de Ultimate Colour lijn.
De pigmentatie is zo mooi, de kwaliteit is geweldig, en de kleuren zijn fantastisch! En dat word maar een klein prijsje!

20150324_100721
20150324_101445
20150324_101459

On the Pink Side of Life zou ik omschrijven als een heerlijke zomerse roze kleur.
Het is wel een kleur die op een mooie manier opvalt. En gewoon lekker roze is!
Heerlijk kleurtje voor de zomer, lekker vel maar wel goed draagbaar.

De kleur is wel mat, maar er zit een subtiel glansje in wat ik persoonlijk wel mooi vind.
Doordat de structuur mat is, blijft de houdbaarheid beter en daardoor blijft de lipstick ook langer zitten.
Pigmentatie is trouwens ook geweldig! Een kleur die dus goed te opbouwen is.

Catrice lipstick swatch roze
20150324_103518

De lipstick smeert ook fijn op de lippen uit, je merkt wel dat het echt een lipstick is met een matte structuur.
Ik zou van te voren wel eerst goed je lippen scrubben of verzorgen, want het is wel een kleur die in de lijntjes kan trekken.
Verder vind ik het wel echt een super leuke kleur! En heet ik hem van harte welkom bij de familie!
Qua houdbaarheid bleef deze rakker toch zeker wel 3 uurtjes mooi zitten, een drankje overleefd hij goed.
Na die 3 uur verliest hij wel wat intensiteit, maar goed beetje bijwerken en gaan met die banaan!

20150324_101044
20150324_100550

Catrice Ultimate Colour lipstick kost €3,99,- per stuk en zijn te koop bij Kruidvat & Trekpleister.

2 gedachtes over “Catrice lipstick – On The Pink Side of Life

Geef een reactie

