Schwarzkopf Gliss Kur – Total Repair ~ Wonder Serum Spray

banner gliss kur

Serums of serum spray voor je haar, natuurlijk heb ik daar als kapster van gehoord maar eigenlijk gebruikte ik het nooit zelf voor mijn haar, tot nu.
Ik heb de serum spray helemaal ontdekt en ben er erg enthousiast over!
Vandaag review ik voor jullie deze serum spray van Schwarzkopf, kijk je mee?

20150316_172031
20150316_171337

Dit product, serum spray, begon ik eigenlijk echt te ontdekken dankzij mijn schoonmoeder.
En dan zal je nu wel denken, huh hoe dan?
Nou, afgelopen weekend sliep ik bij mijn vriend en op het moment dat ik onder de douche vandaan kwam en mijn haar wilde gaan föhnen, besefte ik me dat ik mijn eigen haar producten vergeten was.
Dus snuffelde ik rond in haar kastje en kwam ik op een haar serum terecht van de action, eentje uit hun kokusnoot lijn.
Helaas kon ik deze serum niet vinden bij onze winkels, dus viel uiteindelijk mijn oog op dit serum spray van Schwarzkopf.

20150316_171701
20150316_171753

Qua verpakking zit het in een handige spuit flacon fles, zoals de naam het al zegt; Serum spray.
Verder ziet de verpakking & het product er gewoon netjes, strak en goed overzichtelijk uit.
Zelf hou ik helemaal niet van die drukke verpakkingen waarbij je eerst een kwartier in de winkel staat te kijken naar wat het nou eigenlijk is.
De flacon is van sterk plastic, dat is iets wat me gelijk opviel. Gelukkig dus geen slappe hap.
Naast deze variant had je ook nog 2 andere serums, dus voor elk haartype wat wils!

Het product beloofd dat het helpt tegen droog en beschadigd haar, iets waar ik op het moment last van heb.
Verder zegt Schwarzkopf dat er 19 goede en belangrijke ingrediënten in dit product zitten.
En het product zou ervoor zorgen dat het haar weer soepelheid krijgt en dat je haarbreuk verminderd tot 95%
Dit product kan je dagelijks/elke dag gebruiken, je hoeft het niet uit te spoelen!

Een paar belangrijke beloftes dus, ik ben erg benieuwd!

20150316_17214120150316_172420

Ik had mijn haar de avond van te voren gewassen met een verzorgende shampoo & conditioner en vervolgens alleen geföhnd.
De volgende ochtend spoot ik wat van het serum in mijn haar.
Op foto 1 geen serum & bij foto 2 wel, hopelijk kun je goed het verschil zien.
In ieder geval merkte ik gelijk dat mijn haar er super zacht van werd & het ook gedurende dag bleef!
Van mezelf heb ik ook haar wat erg snel klit, maar dankzij dit serum is dat een heel stuk verminderd.
Ik merk wel dat de spray wat natter is dan die van de action, niet dat ik dat erg vind.
Op de verpakking staat tenslotte dat je het op handdoek droog haar moet gebruiken.
Nu gebruik ik het zowel na het wassen als s’ochtends voordat ik de deur uit ga.
Verder vind ik de geur erg lekker, echt een typische salon geur.

20150316_172022
20150316_172003

Ik ben erg te spreken over dit serum van Schwarzkopf.
Hoewel ik ook echt zweer bij arganolie, vind ik ook erg fijn maar kan soms ook mijn haar wat te vet maken vind ik op dit moment serum sprays erg fijn!
Ik raad het aan voor de mensen die ook last hebben van droog, beschadigd of klitterig haar.

Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair kost €3,99,- en is te koop bij OP=OP Voordeelshop. (Kruidvat & Etos zullen hem ook vast wel verkopen)

Geef een reactie

