Catrice lipstick ~ 380 Nude-Tastic

catrice banner nude
Laatst ontmoeten jullie mijn nieuwe vel roze rakker al van Catrice, maar vandaag wil ik jullie graag ook kennis laten maken met deze nude kleur van Catrice. Kijk gezellig mee!
20150324_101833
20150324_101954

Deze kleur is namelijk niet van mijzelf, mijn schoonmoeder kocht deze laatst.
Ik was samen met haar aan het rond neuzen bij de Trekpleister en vertelde haar dat ik een paar dagen daarvoor de kleur On the Pink Side of Life had gekocht en liet deze ook aan haar zien.
Zelf was zij meer benieuwd naar de nude kleuren die Catrice in haar assortiment heeft.

En zo viel haar oog dus op deze kleur; 380 Nude-Tastic en vroeg ze aan mij of ik het leuk vond om deze te reviewen op mijn blog, nou uiteraard schoonmamsie! Laten we deze mooierd eens even goed onder de loep nemen.

20150324_101702
20150324_101811

De kleur Nude-Tastic behoort tot de Ultimate Colour lijn van Catrice, mijn favorieten lijn!
Zoals we gewend zijn van Catrice, zitten deze prachtige kleuren in een glanzende zwarte huls.
Wat er overigens chique en mooi strak uit ziet in je stash.
Nude-Tastic zit volgens mij al een langere tijd in het vaste assortiment, mij was hij in ieder geval nog niet opgevallen.
Dus des te meer maakt het leuk om hem uit te proberen en te reviewen voor op mijn blog.

20150324_101855
20150324_102501
20150324_102441

Het is een prachtige bruin/nude-achtige kleur. Van alle nude kleuren uit Catrice haar assortiment vind ik deze toch wel echt de mooiste. Goede keus dus van mijn schoonmoeder!
De lipstick is goed gepigmenteerd, is makkelijk op te bouwen en smeert fijn uit op de lippen.
Het is een rommige lipstick, dus qua structuur en houdbaarheid dus ietjes minder als On the Pink Side of Life.

Maar goed buiten dat feit om is hij wel erg mooi en goed draagbaar! Het is in ieder geval geen kleur die je lippen weg camoufleert.

lipstick swatch catrice nude 1
lipstick swatch catrice nude 2

Zoals ik al zei vind ik dit echt een mooie nude kleur, ik weet ook zeker dat hij bij iedereen mooi zult staan!
Je moet er natuurlijk wel liefhebber van zijn, want dit is wel echt nude, nude!
De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen, is erg makkelijk om aan te brengen ook. Het is totaal geen lipstick die snel in de lijntjes gaat zitten of uitdroogd op je lippen, dus dat is een pluspunt!

De houdbaarheid van deze lipstick komt ook uit op zo’n 3 uur, daarna verliest hij ook wat intensiteit.
Maar goed dat is dan een kleine kwestie van bijwerken en we kunnen weer verder!

Verder vind ik het een erg leuke kleur en kan ik deze zeker weten aanraden als je nog opzoek bent naar een echte nude kleur!

20150324_102125
20150324_102012

Catrice Ultimate Colour kost €3,99,- en is te koop bij de Kruidvat & Trekpleister.

9 gedachtes over “Catrice lipstick ~ 380 Nude-Tastic

  1. Oh dat lijkt me een hele mooie lipstick! ik twijfel al een tijdje tussen de nude lipsticks van Essence, maar ik denk dat deze nu ook wel een kans maakt in mijn wishlist!
    Is het ook een verzorgende lippenstift? Mijn lippen zijn steeds erg droog, vandaar..
    Alvast bedankt!

    Like

Geef een reactie

