Mylène – Bolero eau de parfum

banner mylene parfum

Parfum is naast lipstick & blush ook een hele grote liefde van mij.
Vind het belangrijk om gewoon fris te ruiken met een deo’tje op, maar een heerlijke parfum kan natuurlijk ook niet ontbreken.
Tijdens de Mylène party waar ik jullie over verteld had in mijn vorige Mylène blogpost, bestelde ik naast de body yogurt ook dit heerlijke parfum. En vandaag review ik hem voor jullie met veel liefde!

20150319_124831
20150319_125226

Tijdens de party van Mylène bestelde ik dus niet alleen de heerlijke body yogurt die ik laatst al reviewde op mijn blog, maar ook dit super lekkere parfum!
Mijn consulent had een aantal verschillende parfums mee, maar deze trok mij echt gelijk.
Naast het parfum heb je ook nog een bijpassende bodybutter, maar voor nu wilde ik alleen het parfum uittesten.
Hij is echt heerlijk, dat is een ding wat ik meteen al voor de volle 100% kan beloven!

20150319_124740
20150319_125532

De verpakking zit in een glazen flacon, en is voorzien van een stevige dop.
Voor de rest ziet hij erg simpel en standaard uit, maar is hij wel lekker klein van formaat dus daardoor erg handig om bijvoorbeeld mee te nemen in je tas!

Mylène zegt het volgende over de parfum:

Een ultravrouwelijke eau de parfum waarin sappige citrusnoten inspelen op de verleidelijke bloemengeur van meiklokjes en jasmijn.
Heerlijk licht en fris om te dragen, elke dag opnieuw.

Het is inderdaad een heerlijke typische vrouwengeur, eentje die vrijwel iedereen wel lekker zal gaan vinden.
Hij kan zeker weten gebruikt worden voor elke dag, doordat hij op een subtiele maar lekkere warme manier aanwezig is.
Dus mocht je niet zo van de zware of extreem zoete geuren houden, dan is deze ideaal voor jou!
Ik voeg hem in ieder geval met heel veel liefde toe aan mijn collectie & ben ik er erg blij mee!

Zoals ik net al zei zit er ook een bijpassende bodybutter bij, mocht je de geur zo lekker vinden.
Handige tip! Mocht je een bodybutter hebben die bij je parfum past, smeer dan een beetje van de butter in je nek & spray daarna de parfum erover heen.
Dit zorgt ervoor dat de geur intensiever word en een nog langere houdbaarheid heeft.

20150319_125515
20150319_125444

Ik raad dit parfum zeker weten aan, mocht je een liefhebber zijn van een subtiele warme geuren.

Mylène Bolero eau de parfum kost €21,10,- voor 30ML.  

Mocht je interesseren hebben in het merk Mylène neem dan eens een kijkje op hun webshop : http://www.mylene.eu
Of heb je interesse in een leuke Mylène party bij jou thuis met familie & vrienden onder begeleiding van een consulenten van Mylène, neem dan contact op met mijn consulent Marina Beemsterboer-Rood.

Email: adrie-marina@hetnet.nl
Telefoon/mobiel: 0226-421942 / 06-23111627

Een gedachte over “Mylène – Bolero eau de parfum

Geef een reactie

