Mijn lipstickhouders van Ebay

20150403_140633

Dankzij de geweldige Elise, van Elisejoanne.nl kocht ik deze lipstickhouders via een verkoper op Ebay.

20150403_140146
20150403_140206
20150403_140215

Ik was namelijk al langere tijd opzoek naar een nieuw soort opberg systeem voor mijn lipsticks.
Aangezien mijn collectie langzamerhand steeds meer uitbreid, vind ik het zonde om ze allemaal in een grote bak te leggen.
Natuurlijk kan je dat ook op een handige manier doen, maar kom op! Laat je prachtige lipstick collectie lekker zien!
Dat als je s’ochtends wakker word en naar je bureau of kastje kijkt en dan deze houder ziet staan gevuld met al jouw favoriete lipsticks, dat is toch veel leuker?

Maar goed ik was dus opzoek naar zo’n soort houder, hier in Nederland kan je er helaas moeilijk aan komen. De sites die ze verkopen, ben je gewoon een hoop geld kwijt.
Dus na lang gezocht te hebben op het internet kwam ik uiteindelijk toch weer terug bij de blogpost van Elise Joanne.
Zei kocht namelijk ook deze lipstickhouders via Ebay. En ook echt spot goedkoop!

Na lang nadenken, aangezien ik nog nooit gewerkt heb met Ebay of PayPal, besloot ik toch uiteindelijk om ze te bestellen! En na nog geen 14 dagen lag hij al op mijn deurmat, om precies te zijn na 10 werkdagen had ik hem al!
20150403_140616

Dit is de verkoper: http://www.ebay.co.uk/itm/Clear-24-Makeup-Lipstick-Cosmetic-Storage-Display-Stand-Rack-Holder-Organizer-/140899558152?ssPageName=ADME:L:OU:GB:3160

Met verzendkosten erbij was ik nog geen €10,- kwijt, dus echt super goedkoop!
Per stuk zijn ze omgerekend zo €3,- vandaar dat ik er gelijk twee bestelden. In deze lipstickhouder passen 24 lipsticks.
Ik kon dus al een houder helemaal vullen met mijn beauty’s! Het leuke aan deze houder vind ik dat hij als een soort van trappetje loopt. Geeft een erg leuk effect.
Verder passen al mijn lipsticks er perfect in, waar ik dus erg blij mee ben!
Het materiaal is ook prima, geen slappe hap maar goed stevig.

Ik ben echt ontzettend blij met deze aanschaf! Nu kan ik nog meer genieten van al mijn mooie lipsticks!

20150403_140812
20150403_140704

2 gedachtes over “Mijn lipstickhouders van Ebay

Geef een reactie

