Mijn 5 Favorieten ♥ Roze/Nude lipsticks

20150403_112203

Ja eindelijk is het zo ver! Nu ik mijn nieuwe topper van MAC erbij heb, Pink Plaid. Kan ik eindelijk mijn top 5 favorieten roze/nude lipstick laten zien.

20150403_110102
20150403_111149

Ik ben echt dol op deze kleur tinten, niet alleen doordat de save zijn qua kleur om te dragen en daardoor overal bij staan.
Maar ook doordat ik de verschillende tinten echt prachtig vind gewoon! Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de nude kleuren waar dus roze in verwerkt zit.
Echt ik hou hier zo van! En wil daarom vandaag dolgraag mijn top 5 mega favorieten laten zien!

20150403_111020

Het varieert van budget merken naar beginnend high-end merken. Dus voor ieder wat wils.
En zoals je kunt zien heb ik de eerste twee kleuren echt al ontzettend veel gedragen. Dit zijn ook wel echt mijn to go kleuren.
Kleuren waarvan ik zowieso weet dat ze bij elke make-up look & outfit top zullen staan!
En dit zijn ook zeker weten lipsticks die ik weer opnieuw zou aanschaffen!

20150403_110239

En dit zijn mijn 5 toppers dan!

Rimmel Apocalips – 101 Celestial
♥ Essence – 03 Come Naturally
♥ MAC Lipstick (frost) – Angel
♥ MAC Lipstick (Matte) – Pink Plaid
♥ Catrice – 370 In A Rosegarden

20150403_111814
20150403_111829

En zo dus ook dezelfde volgorde van de swatches, van boven naar beneden.
Zoals je kunt zien verschillen ze natuurlijk wel van kleur, van licht nude naar donker nude. En allemaal met verschillende ondergronden, de een heeft een roze ondergrond, de andere peach of paars.

Ook variëren ze qua finishes, er zitten zowel matte als glanzende bij. Dus ik kan lekker veel afwisselen.
Ik draag ze alle vijf echt super veel! Ze zijn stuk voor stuk ge-wel-dig! Pigmentatie en houdbaarheid zijn bij alle 5 ook top.

Van de Rimmel Apocalips, MAC Pink Plaid & de Essence lipstick staan reviews van op mijn blog.

20150403_111438

Welke nude kleur is nou echt jouw favoriet?

Een gedachte over “Mijn 5 Favorieten ♥ Roze/Nude lipsticks

Geef een reactie

