Catrice Ultimate Nail Lacquer – 57 Karl Says Très Chic

20150331_182724

20150331_182549 (1)
20150331_182814

Voor de mensen die mij goed kennen, die weten dat ik al ruim 2 jaar geen nagellak meer gebruik doordat ik ben overgestapt op gellac & gelnagels.
Maar dankzij Esther van Happilyeverafterx kocht ik laatst toch dit supermooie lakje van Catrice!
Esther postte namelijk een tijdje terug een leuke nailart foto waarbij ze dit lakje gebruikte, en ik raakte geïnteresseerd.
En een paar dagen later stond ik bij de kassa van de Trekpleister en kocht ik dit mooie lakje.

20150331_183149
20150331_183225

Vroeger had ik namelijk ook bakken vol met nagellak, maar sinds ik als kapster werk ben ik overgestapt op gelnagels.
Dit omdat gelnagels gewoon simpel weg langer blijven zitten. Maar toch kon ik het niet laten om dit mooie lakje van Catrice te kopen nadat ik de leuke foto voorbij zag komen bij Esther.

20150331_182947
20150331_183052

57 Karl Says Très Chic is een hele mooie oudroze/nude achtige kleur.
Persoonlijk zijn zulke kleuren groot favoriet van mij! Dit lakje zit in het vaste assortiment van Catrice.
Dit lakje staat ook superleuk in combinatie met glitterlak eroverheen, dit had Esther dus ook gedaan op haar foto.

Verder vind ik de verpakking en uitstraling van deze nagellakjes een dikke prima.
Gewoon mooi glazen flesje, strakke en duidelijke letters erop. En je kan de kleuren mooi bewonderen.
Maar over het algemeen vind ik alle verpakkingen die Catrice gebruikt een groot pluspunt!

20150403_104823
20150403_104914

De lak bracht erg fijn aan, kwastje werkte prima! De lak is totaal niet stroperig of iets.
Je hebt maar twee dunne laagjes nodig voor het mooiste resultaat.
Houdbaarheid is zeker wel 2 dagen, wat ik evengoed knap vind doordat ik veel met water in aanraking kom.
Het was wel weer erg wennen hoor om met nagellak te werken! Dus sorry voor de kleine luchtbelletjes, had totaal geen geduld haha.
Komt ook doordat gelnagels zo droog zijn onder de UV lamp.
Helaas had ik geen topcoat meer in huis, dus moest ik de nagellak maar laten voor wat hij was.
Buiten dat feit om vind ik het echt een súpermooie kleur! En draag ik hem lekker veel op mijn nagels.

20150331_182823
20150331_183651

Catrice Ultimate Nail Lacquer kost €2,99,- en is te koop bij de Kruidvat & Trekpleister

Geef een reactie

