M.A.C Lipstick – Snob

20150504_134657

Afgelopen zaterdag was ik jarig, en kreeg ik van mijn beste vriendin mijn 3e M.A.C lipstick! En vandaag laat ik deze met vol trots aan jullie zien! Kijken jullie mee naar de review?

20150504_122615

Bovenaan mijn lijstje stond uiteraard een M.A.C lipstick, ik ben namelijk echt van dit merk gaan houden.
Verder vroeg ik aan iedereen; Douglas cadeau bonnen, zodat ik zelf mooie producten kon uitkiezen.
Maar ik ken mijn beste vriendin langer dan vandaag, als ik iets wil dan is zij wel zo gek om het voor me te kopen haha!
Zo vroeg zij dus aan mij welke kleur ik graag wilden hebben, ik gaf haar een lijstje van 5 kleurtjes die op dit moment op mijn lijstje stonden, en uiteindelijk kreeg ik dus Snob! (Waar ik stiekem al op hoopte, kan je nagaan hoe goed ze me kent!)

20150504_123043

Toen ik het Douglas tasje in ontvangst kreeg kwam het welbekende zwarte doosje tevoorschijn van M.A.C
De lipsticks van M.A.C zitten altijd netjes verpakt in een zwart kartonnen doosje, wat ik persoonlijk erg fijn vind.
Verder zit de lipstick zelf in het vertrouwelijke zwarte kogelvormige hulsje. Ik hoop eigenlijk dat M.A.C dit ook nooit zal veranderen, want dit is M.A.C gewoon!
Onderop de lipstick bevind zich de naam en de finish van de lipstick.

20150504_134452
20150504_134745

Snob heeft een Satin finish, M.A.C zegt hier het volgende over;

Een lipstick die een finish heeft met een goede dekking/pigmentatie. Lijkt op een matte finish, maar dan met meer glans en minder uitdrogend.
De lipstick smeer makkelijker uit. En de houdbaarheid van deze finish is goed.

Snob is een lichtroze kleur met een koele ondertoon. Het is een lief barbieroze-achtig kleurtje, maar niet té.
Ik vind het echt een hele mooie kleur! Door zijn koele ondertoon geeft hij zo iets apparts.
Het is een lipstick die makkelijk te combineren is bij een outfit en/of make-up look.

20150504_134930
20150504_134955

Ik had echt even een wauw! momentje toen ik de lipstick swatchte, en stuurde vervolgens gelijk deze foto naar me beste vriendin om haar ontzettend erg te bedanken!
Wat is dit kleurtje mooi zeg, ik ben zo blij dat ik hem kan toevoegen aan mijn collectie.
En wat ik hij sterk gepigmenteerd, ik hou daar van! Dat je gewoon 1/2 laagjes kan aanbrengen en je lipstick zit perfect!

2015-05-04 15.12.49

20150504_135802

En hier de swatch op mijn lippen, de lipstick smeert echt zo fijn uit!
Dit is mijn eerste Satin lipstick, maar ben erg te spreken over deze finish. Hij voelt fijn aan op de lippen en droogt ze totaal niet uit.
En doordat er een klein glansje inzit voelt hij romiger aan op mijn lippen. De lipstick blijft makkelijk zo’n 3 uurtjes zitten en overleefd een drankje goed.
Ik ben erg te spreken dus over deze finish, de pigmentatie is namelijk top, dekking is erg goed, hij voelt fijn aan op de lippen & blijft goed zitten.
Ik raad je dus zeker aan om eens een kijkje te nemen bij deze finish lijn van M.A.C!
Toevallig komt er vandaag een Douglas pakketje binnen met twee Satin lipsticks, dus hou mijn blog goed in de gaten.

20150504_132315

M.A.C lipsticks kosten €19,- en zijn te koop bij; http://www.maccosmetics.nlhttp://www.douglas.nl – M.A.C filialen of bepaalde Douglas filialen.

4 gedachtes over “M.A.C Lipstick – Snob

Geef een reactie

