Catrice Limited Edition | ‘Nomadic Traces’ – Matt Bronzer

 

Normaal gesproken koop ik nooit iets uit een Limited Edition, omdat het me meestal niet genoeg aanspreekt. Maar dit keer wist Catrice mij over te halen, namelijk met deze prachtige (MATTE!) bronzer. Vandaag review ik deze voor jullie! Kijk je gezellig mee?

 

Ik kwam bij de bronzer terecht door een foto die Leonie van BlushingBeauty postte, zij had namelijk ook deze bronzer gekocht en vroeg of Instagram of wij geïnteresseerd waren in een review hierover. Uiteraard! Maar ik raakte dus zelfs zo enthousiast dat ik besloot een kijkje te nemen bij de Kruidvat.
De rede waarom ik deze bronzer namelijk kocht is omdat hij ten eerste mat is en omdat het een mooi licht kleurtje is. Goed voor de blanke huidjes onder ons dus!


De verpakking ziet er in ieder geval leuk uit! Een mooi vierkant doosje met een erg leuk printje erop.
En verder zoals we van Catrice gewend zijn – duidelijke tekst erop! Niet teveel poespas.
Deze bronzer behoord tot de ‘Nomadic Traces’ collectie, en van deze bronzer is maar één kleur; C01 Brave Bronze.

 

Wat zegt Catrice over de bronzer?

‘Hete woestijn. De Matt Bronzer tovert onmiddellijk een zomerse gloed op de huid. De matte poedertextuur is ook ideaal om mee te shapen. Het opvallende reliëf doet denken aan zonnestralen en is een ware eyecatcher die je meteen in de stemming brengt voor nieuwe avonturen’

Dat ik aan een woestijn moet denken had ik gelijk! Door de patroon in de bronzer.
Zoals ik al eerder zei is het een erg mooie lichte bronzer, dus zal deze absoluut geschikt zijn voor de lichtere huidjes. Jippie!
En wat al helemaal een voordeel is, is dat hij mat is! Dit heeft Catrice erg goed gedaan. Vaak zie je toch dat er al gauw een klein glinstertje verwerkt zit in de meeste bronzers, en daar moet je van houden. Al hou ik toch echt meer van een matte bronzer. Dus bedankt Catrice!

 

De pigmentatie is echt perfect! De bronzer korrelt ook totaal niet. En ik vind het echt een mooie kleur voor een bronzer.
Het is ook een zachte bronzer als jullie begrijpen wat ik bedoel, als je hem aanraakt/aanbrengt voelt hij zijdezacht aan.

Zelf zou ik hem omschrijven als een lichtbruine bronzer met een koele ondertoon.
Ik ben in ieder geval echt verkocht en aarzelde ook geen moment in de winkel!

~ Enkel alleen foundation op

~ De bronzer aangebracht

~ Bronzer en blush aangebracht

Voordat ik verder ga met het schrijven van deze blogpost wou ik nog ff zeggen dat ik deze foto’s heb gemaakt met mijn nieuwe camera, en zie ik nu dat ik de kleurmodus verkeerd heb ingesteld bij de full-face foto’s.
Ik lijk namelijk erg bruin, terwijl ik dat helemaal niet ben. (Was dat maar zo haha!)



De bronzer past wel goed bij mijn huid en brengt erg fijn aan. Je kan hem ook gemakkelijk opbouwen door de fijne pigmentatie.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit een goede investering is geweest, en daarom raad ik jullie deze bronzer absoluut aan!
Doordat hij zo’n juiste kleur heeft, ben ik ervan overtuigd dat hij bij heel veel van jullie mooi zal staan.
Dus neem zeker even een kijkje bij het Catrice schap, voor zolang hij er nog is.

 

Catrice Limited Edition ‘Nomadic Traces’ – Matt Bronzer kost €4,99,-
En is de gehele maand MEI nog verkrijgbaar bij de Kruidvat.

3 gedachtes over “Catrice Limited Edition | ‘Nomadic Traces’ – Matt Bronzer

Geef een reactie

