Dove ‘ Purely Pampering Nourishing lotion – Almond cream and hibiscus

P1030066

Naast mijn grote liefde voor mooie lipsticks & heerlijke parfums, hou ik ook van een lekkere verzorgende bodylotion/bodybutter.
En dan vooral een die nog eens heerlijk ruikt! Ik besloot eens een kijkje te nemen bij de bodylotions van Dove.
Vandaag review ik deze bodylotion met almond geur voor jullie, kijk je mee?


P1030068
P1030062

Ik had deze bodylotion van Dove al een tijdje op het oog, maar twijfelde telkens enorm erg om ik hem wel mee moest nemen.
Ergens hoopte ik stiekem op een geweldige aanbieding bij Kruidvat of Trekpleister, maar dat zat er niet in.
Uiteindelijk kon ik de heerlijke geuren van deze bodylotions niet meer weerstaan en besloot ik om er een mee te nemen!

P1030070

De verpakkingen van Dove vind ik er altijd erg mooi en verzorgd uitzien, het spreekt me in ieder geval altijd erg aan.
Naast deze geur heb je nog 5 andere lekkere geuren uit dezelfde bodylotion lijn. Ook heb je van deze zes geuren in totaal nog een douche gel/cream.

Dove zegt het volgende over deze bodylotion:

‘Dove Purely Pampering lotion voedt diep en helpt de huid beschermen dankzij de mix van voedende crème met amandelmelk. Zijn geur van hibiscus is een ware betovering voor je zintuigen.
Geschikt voor alle huidtypes.’ *dermatologisch getest.

Ik ben erg benieuwd, hij ruikt in ieder geval heerlijk!

P1030084
P1030086

De geur van deze bodylotion zou ik omschrijven als een heerlijke warme Almond geur, een perfecte geur voor de zomerse dagen.
Qua structuur is hij wat dikker dan een normale bodylotion, deze nijgt namelijk meer naar een crème vorm. Net perfect voor de aankomende maanden.

De bodylotion smeert fijn uit en trekt redelijk snel in. Het enige nadeel van deze lotion is dat hij bij mij een nogal plakkerige/stroeve laag achterlaat. Ik krijg niet het gevoel alsof deze bodylotion mijn huid daadwerkelijk goed verzorgd.
Heeft een van jullie toevallig ook deze ervaring gehad met deze bodylotion?

Ik baal hier namelijk ontzettend van! Want verder ruikt hij zo lekker & vind ik de substantie wel erg fijn.
De geur blijft ook op een fijne manier hangen op mijn huid, het enige nadeel is dus echt alleen de plakkerige laag die achter blijft… Dit had ik totaal niet verwacht van Dove, want normaal gesproken hou ik echt van dit merk!

(Op dit moment loopt er wel een 1+1 actie op deze bodylotion, dus mocht je hier evengoed wél geïnteresseerd in zijn)

P1030067

Dove Purely Pampering Nourishing lotion kost €7,29,- voor 250ml en is o.a te koop bij Kruidvat. 

2 gedachtes over “Dove ‘ Purely Pampering Nourishing lotion – Almond cream and hibiscus

  1. Deze body lotion is vaak voor heel weinig te koop bij de action. Ik ben gek op deze body lotion! en gelukkig laat hij bij mij geen plakerig laagje achter.

    Like

Geef een reactie

