Bruiloft Corina en Ruben – 01’05’2015

wedding-rings-and-white-roseswedding-rings-on-white-roses-flickr---photo-sharing-xb1ztkyr

Een paar maanden geleden werd mijn moeder & ik uitgenodigd voor de bruiloft van een klant bij ons uit de Kapsalon.
Zij vroeg aan ons of wij d’r haar en d’r make-up wilden doen.. Uiteraard wilden wij dat!
Ben je benieuwd naar de rest van het verhaal, lees dan snel verder!

Zoals de meesten van jullie misschien al wisten, studeer ik de opleiding om kapster te worden. (En uiteindelijk wil ik visagie erbij gaan doen)
Ik werk nu al bijna een jaar bij mijn moeder in de kapsalon, zij heeft sinds een kleine 4 jaar haar eigen kapsalon!

Een paar maanden geleden werden mijn moeder & ik benaderd door een klant van ons, Corina, zij vroeg ons of we het leuk zouden om op haar bruiloft te komen en wat eigenlijk haar grote wens was; Dat mijn moeder en ik d’r haar en d’r make-up zouden doen.

En daar hoefde m’n moeder & ik eigenlijk niet lang over na te denken & pakte we het gelijk met beide handen aan!
Het leuke aan dit verhaal is dat mijn moeder & ik in Den Helder wonen, Noord-Holland.
En dat Corina in Weert woont en dat ligt in Limburg. Dus van het ene uiterste puntje, naar het andere uiterste puntje.
Maar zelfs dit was voor ons geen probleem! We hadden er superveel zin in!

En na maanden van voorbereiding was het eindelijk zo ver!
Corina is voor haar bruiloft nog een aantal keer bij ons langs geweest in de Kapsalon voor haar proefkapsel & make-up.
En na een paar keer oefenen hadden we het perfecte gehele plaatje compleet!

Op donderdag 30 april was het zo ver! Mijn moeder en ik vertrokken s’ochtends rond een uurtje of 12 richting het verre Weert.
Na een reis van bijna 3 uur kwamen wij aan, gelukkig vinden mijn moeder en ik het helemaal niet erg om auto te rijden, dus we waren er zo!

Corina had voor ons een leuk hotelletje geregeld in Nederweert (vlakbij de locatie van de bruiloft)
Toen wij daar eenmaal aankwamen werden we erg lief ontvangen door de eigenaresse van het hotel, een klein Thaise vrouwetje.
s’Avonds kwamen Corina & Ruben, en gingen we met ze 4e uiteten, beneden in het restaurant.
En heb ik voor de eerste keer in mijn leven Thaise gegeten, en dat was me toch lekker! Hmmm!

Nadat we ons buikje vol hadden gingen we Corina en Ruben nog even helpen met de laatste voorbereidingen voor hun grote dag, en nadat alles toch echt klaar was, doken we ons bedje in. Want we moesten natuurlijk wel fris en fruitig zijn voor de grote dag!

O1-O5-2O15 ~ De grote dag, de Bruiloft!

En toen was het dan ein-de-lijk zo ver! Hun grote dag!
De wekker van m’n moeder en mij ging al om 6 uur s’ochtends, zodat we eerst onszelf helemaal klaar konden maken.
Rond 8 uur/half 9 nog even lekker ontbeten met zijn alle, en toen was het tijd om Corina klaar te maken voor haar mooie dag!

Op de hotelkamer heeft mijn moeder d’r haar helemaal mooi gemaakt & ben ik alvast begonnen met de make-up.
Rond 10 uur werden Corina en Ruben opgehaald door Corina haar ouders.
Corina had de auto van d’r ouders helemaal zelf versierd en dat zag er heel mooi uit!
Om 10 uur vertrokken wij samen met hun richting het kasteel, de locatie van de Bruiloft.

Het kasteel was echt ontzettend mooi! Ik heb helaas niet van alles foto’s gemaakt, maar de foto’s die ik heb gemaakt zeg al genoeg.
Toen wij aankwamen bij het kasteel, kwamen ook langzamerhand de andere gasten aan.
En rond half 12 gingen wij gezamenlijk met zijn alle lunchen.

Hmmmm! Allemaal heerlijke verschillende goed belegde broodjes!
Nadat we heerlijk geluncht hadden was het tijd om de laatste puntjes nog ff op de I te zetten bij Corina.



Ziet ze er niet beeldschoon uit??
Mijn moeder had d’r haar prachtig opgestoken in combinatie met een vlecht en accessoires.
En ik bracht de laatste hand toe aan haar make-up, voor de geintresseerde beautyblogsters onder ons;

– Foundation : L’Oréal Infallible 24h – Matte foundation
Bronzer – Mylène
– Blush – Pupa Milano Cosmetics
– Oogschaduws – Pupa Milano Cosmetics
– Wenkbrauwen – Essence wenkbrauwpotlood
– Lipstick – Pupa Milano Cosmetics

Corina had een beeldschone jurk laten maken bij Mary Borsato, hij staat haar zo mooi!

Om 13:30 begon de ceremonie, was erg mooi om te zien hoe blij & gelukkig ze van elkaar werden!
Corina had als verassing voor Ruben een zangeres laten komen die live muziek speelde tijdens de ceremonie, ze zong echt prachtige nummers!

En ik denk dat dit nog wel het allerleukste was van de hele ceremonie.
Dit zijn de hondjes van Corina & Ruben, en ze hadden de trouwringen om hun halsbandjes heen.
De bedoeling was dat de hondjes naar ze toe zouden komen om de ringen te geven, en dit deden zij super goed! Was echt heel erg leuk om te zien!


Na de ceremonie stond buiten een drankje voor ons klaar, en was het moment daar om een toost uit te brengen op het bruidspaar!
Een goede vriendin van Corina had nog heerlijke cupcakes gebakken. Zien ze er niet super schattig uit?

Prachtig om te zien hoe gelukkig ze zijn samen!
Na de ceremonie hadden we ongeveer 3 uurtjes de tijd om het kasteel te bezichtigen, het bruidspaar te feliciteren, en om heerlijk te genieten van een lekker drankje en super lekkere cupcakes!

Dus we hebben met ze alle nog even heerlijk genoten van het prachtige en vooral van het lekkere warme weer!
Om 5 uur vertrokken we met ze alle richting de locatie waar het grote feest s’avonds plaats vond.
We gingen eerst met ze alle lekker eten daar en toen was het tijd om te feesten!

De gehele avond kon je lekker genieten van live muziek, optredens van familie & vrienden, en van een lekker hapje en drankje!
Corina & Ruben hadden zelfs nog een prachtige openingsdans gedaan samen! Kortom het was een geweldige dag!

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden om te lezen! En Corina en Ruben, als jullie dit lezen, nogmaals onwijs veel geluk samen & geniet van elkaar! Op naar ons 12,5 jaars feestje he haha!

Als jullie op onderstaande link klikken, kunnen jullie een filmpje bekijken van de laatste voorbereidingen van de bruiloft!
Deze video is gemaakt door: Maikel Hurts Videografie – http://www.maikelhurts.nl

https://www.youtube.com/watch?v=cwSC3BXPDyM

Een gedachte over “Bruiloft Corina en Ruben – 01’05’2015

  1. Hallo Renee,

    Wat een onwijs mooi stuk heb je over ons geschreven, ik kon het niet beter verwoorden zoals jij het op jou blog brengt! Wij hebben van elke seconde genoten, en zijn heel trots dat jij en jou moeder Els mijn haar en make up hebben willen verzorgen! Samen hebben wij een prachtige dag mogen beleven en daar een erg mooie herinnering aan over gehouden… Alsnog een dikke knuffel uit Limburg Weert en hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen💍❤️
    Liefs van het bruidspaar Corina en Ruben xx

    Like

Geef een reactie

