Hugo Boss | Ma Vie Pour Femme – Eau de Parfum

Parfum, ik ben er echt dol op! Daarom is er ook niks fijners om jezelf af en toe eens te verwennen met een heerlijke nieuwe parfum. Dit keer koos ik voor Ma Vie Pour Femme, voor mij nog een geheel onbekende en nieuwe geur.
Kijk je mee naar mijn review?

Zoals jullie misschien al wisten, vroeg ik voor mijn verjaardag aan iedereen cadeaubonnen van Douglas.
Zodat ik mezelf eens lekker kon verwennen, en dat heb ik ook zeker weten gedaan!

Ik was van plan om een geurtje te gaan kopen, en in eerste instantie wilde ik het ‘save’ houden door een geurtje te kopen die ik al eens gehad heb. Maar toen dacht ik; Neeeeee Renée. Kies eens voor iets anders!
Dus zo gezegd, zo gedaan, liep ik lekker rond te snuffelen in de Douglas.
Ik twijfelde enorm tussen twee geurtjes, deze van Hugo Boss & een van Marc Jacobs.

Uiteindelijk met ontzettende lieve hulp van de medewerksters daar heb ik gekozen voor Ma Vie Pour Femme van Hugo Boss!

De verkoopster raadde mij aan om het pakket te nemen van deze parfum, qua prijs komt het gewoon op hetzelfde neer, alleen krijg je bij een pakket nog een heerlijke bodylotion bij!

Daarom zitten deze heerlijke producten ook verpakt in een superleuke lichtroze doos, i love it!
De verpakkingen van het Parfum en de bodylotion zien er overigens ook echt té leuk uit. Jullie kunnen vast wel merken dat ik gek ben op lichtroze?

P1030119

Hebben jullie ooit wel eens een WAUW! momentje gehad bij een geurtje? Ik wel!
Ik heb meerdere geurtjes in mijn stash, stuk voor stuk zijn ze heerlijk hoor! Maar bij dit geurtje van Hugo Boss kreeg ik echt even een wauw! momentje toen ik hem rook!

Dit zegt Hugo Boss over het geurtje:

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme, is geïnspireerd op onafhankelijke vrouwen die even stilstaan om te genieten van de simpele dingen in het leven; een wandeling in de vroege ochtend, de zon op uw huid, de zachte textuur van tedere bloemblaadjes. Het is op dit soort momenten, wanneer zij echt van het leven geniet.

Met zijn unieke combinatie van frisse, rijke en weelderige ingrediënten nodigt deze geur u uit om elk bijzonder moment intens te beleven.

De frisse, lichte en vrouwelijke geur bevat een modern innovatief cactusbloemakkoord, een vrouwelijk bloemenboeket met rozenblaadjes en warm cederhout, die de essentie van de onafhankelijke Hugo Boss vrouw vangen.

En echt waar, dit parfum is onwijs lekker!  Zo vrouwelijk, zo zacht en warm. Perfect voor de lente/zomer.
Door de bijpassende bodylotion kan je de geur nog intensiever maken.
Maar het parfum zelf is zo draagbaar, hij is op zo’n heerlijke manier aanwezig.
Kortom ik ben écht verliefd op dit parfum! Hugo Boss, je hebt me hartje gewonnen!

P1030134
P1030121

PRIJZEN (Op dit moment bij Douglas)

– 30ml : €49,47,-
– 50ml : €68,68,-
– 75ml : €87,83,-

Geurset: €49,47,- (Incl. Parfum van 30ml & gratis bodylotion van 100ml)

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme – is o.a te koop bij Douglas & Douglas online.

Geef een reactie

