Mijn blushstash – Mei 2015

P1020666

Voor het artikel van vandaag leek het me leuk om jullie eens een kijkje te geven in mijn blushstash.
Naast mijn grote liefde voor lipsticks, is blush toch ook wel een groot favoriet van mij.
Dus ik laat jullie vandaag met veel liefde mijn blushstash zien, kijk je mee?

P1020676

Dit is mijn collectie tot nu toe! Ik heb naast deze ook nog wat blushes in palettes zitten met bronzer/highlighter.
Maar voor nu wilde ik alleen mijn losse blushes laten zien.
Blush was eigenlijk het 2e product wat ik naast mascara begon te dragen als 14-jarig meisje. En nu heeft dit product echt mijn hartje veroverd, en wil ik mijn stash ook steeds meer gaan uitbreiden.
Voor nu zijn het allemaal budget-blushes, dus mocht je nog opzoek zijn naar een mooie budget blush, kijk dan lekker verder!

P1020678
P1020927

Sleek – Rose Gold / Catrice – 040 Think Pink

Deze twee blushes draag ik eigenlijk veel te weinig, en dan met name de prachtige Sleek Rose Gold blush. Of beter gezegd, de dupe van de super populaire Nars Orgasm blush.
De rede dat ik ze zo weinig draag is waarschijnlijk doordat de pigmentatie zo sterk is. Dat ik bang dat ze te heftig over komen op mijn gezicht.
Toch moet ik ze van mezelf echt meer gaan dragen, want vooral Rose Gold is echt heel mooi.

Sleek – Rose Gold: Een rosé gouden blush met veel glans.
Catrice – 040 Think Pink: Een sterk gepigmenteerde donkerroze kleur.

P1020681
P1020933

Catrice – 080 Peach Frappucino  / Catrice – 050 Apropos Apricot

Deze twee zijn daar in tegen dan wel groot favoriet van mij! Vooral qua peach kleurige blushes.
De blush aan de rechter kant is helaas uit het assortiment van Catrice. Deze kleur was echt een groot favoriet, en heb toen in de ‘sale’ ook veel back-ups gekocht.
De linker blush is een ‘Multi Colour’ blush, deze vind ik zelf erg mooi doordat hij zo subtiel is.

Catrice – 080 Peach Frappucino : Subtiele peach kleur, deze kan je op verschillende manieren opbouwen.
Catrice – 050 Apropos Apricot : Peach kleur met kleine glitters erin, helaas uit het assortiment.

P1020686
P1020939

Catrice : 030 Kiss me Ken / Essence – Adorable / Glossybox – Rosewood

De Catrice blush en die van Glossybox zitten in mij ‘Everyday bakje’. Deze twee zijn echt mijn favorieten op het moment.
Maar de blush van Essence mag ook zeker niet vergeten worden, deze is ook erg mooi voor elke dag.
Helaas is de blush van Glossybox nergens verkrijgbaar. Deze kreeg je namelijk een keer in een box van hun cadeau.

Catrice : 030 Kiss me Ken: Een prachtige goed gepigmenteerde roze kleur.(Staat een review van op mijn blog)
Essence – Adorable: Peach/lichtroze kleur.
Glossybox – Rosewood: Hele mooie oudroze/paarse kleur.

P1020677

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden! En dat jullie er hopelijk iets aan gehad hebben.
Q: Welke blush is jouw favoriet en raad je mij absoluut aan? Laat het achter in een reactie hieronder.

3 gedachtes over “Mijn blushstash – Mei 2015

Geef een reactie

