MAC Brave – Satin lipstick

P1030024

Zoek jij nog de perfecte ‘My-lips-but-better’ kleur? Stop dan met zoeken! Ik heb perfecte nude kleur gevonden die je prima elke dag kan dragen. Namelijk de geweldige kleur; Brave van MAC. Kijk je mee?

P1020973
P1020979

Deze geweldige lipstick stond al een hele lange tijd op mijn wishlist, samen met de wel bekende Faux lipstick.
In eerste instantie dacht ik dat ze erg op elkaar lijken, maar dat is absoluut niet zo! Dus ik kocht deze twee pareltjes tegelijkertijd. En vandaag is het tijd om deze knapperd eens onder loep te nemen!

Ik kwam een tijdje terug een swatch foto tegen op Pinterest van een meisje die Brave op had in combinatie met lippotlood Soar van MAC.
Deze combinatie vond ik echt ge-wel-dig! Dus Brave lag al vrij snel in mijn Douglas winkelmandje.

P1020983
P1030019

En ook deze prachtige lipstick zit in de welbekende kogelvormige hulzen van MAC.
Gewoon mooi strak zwart met zilver, het MAC logo erop, en een geweldige inhoud, iedere keer weer. Meer heb je niet nodig, toch?
Ik vind het altijd weer een leuk moment wanneer je de verpakking opent van een nieuwe MAC lipstick. Ik blijf die ‘wauw’ factor houden wanneer ik de lipstick voor de eerste keer zie.

P1030029
P1030034
P1030035

Brave is een Satin lipstick, dit betekend dat de lipstick een goede pigmentatie heeft en een (semi)matte finish heeft.
Hij is niet geheel mat, maar bevat ook niet veel glans.
De Satin finish lipsticks zijn minder uitdrogend dan een matte lipstick, daardoor zitten ze comfortabeler op de lippen.
Deze finish blijft daardoor ook langer op de lippen zitten. De lipstick met een Satin finish houden het makkelijk zo’n 4 uur uit.
Ik hou echt van deze finish, de pigmentatie is geweldig! En daardoor is de houdbaarheid ook top!

P1030056
P1030054

Is Brave niet prachtig? En kijk dat geweldige pigment, wauw!
Ik moet eerlijk bekennen, op het eerste oog dacht ik; Als hij maar niet teveel op mijn eigen lipkleur lijkt. Maar dat valt gelukkig mee, het is voor mij wel de perfecte ‘my-lips-but-better’ kleur.
Een fijne lipstick voor iedere dag.

Brave is een oudroze/bruine nude kleur, deze kleuren worden steeds populairder. Ik hou er echt van!
Ik vind zulke nude kleuren als Brave de mooiste soort. Deze staan het natuurlijkst. En passen vrijwel bij elke make-uplook.

P1030313
P1030323

Just, wauw!‘ Wat een ongelofelijke mooie kleur is dit!
Brave laat je vrouwelijk en sexy voelen, echt geeft je zelfvertrouwen. En behoort echt tussen de pérfecte nude kleuren thuis!

De lipstick brengt erg fijn aan door de romige structuur. En door de geweldige pigmentatie hoef je maar weinig aan te brengen van de lipstick voor het gewenste resultaat. En door de fijne finish blijft hij ook nog eens super zitten.

Echt MAC jullie zijn geweldig en maken me weer erg blij!

P1030048

Ik ga ontzettend veel plezier krijgen van Brave, en kan nou al niet meer zonder. Ik blijf het maar zeggen, maar deze lipkleur is echt zo mooi, echt geweldig!
Dus stop met verder zoeken, als je opzoek bent naar een mooie nude kleur. Want Brave is echt geweldig! Ik raad jullie zeker aan om een kijkje te nemen bij deze kleur.

MAC lipsticks kosten €19,- en zijn te koop bij MAC winkels, Douglas filialen of online bij MAC en Douglas.

4 gedachtes over “MAC Brave – Satin lipstick

  1. Pingback: MAC | Lip Pencil – Soar |

  2. Pingback: MAC | Satin lipstick – Twig |

Geef een reactie

