I Love… ♥ – Strawberries & Cream

We mogen toch hopen dat de zomer een deze weken toch echt los barst hier in Nederland. Ik heb in ieder geval al een onwijs lekkere bodycream in gebruik op het moment. Zo breng ik toch alvast de zomer in huis. Vandaag review ik deze bodycream van I Love.. ♥  voor jullie, kijk je mee?

Deze heerlijke bodycream kreeg ik voor mijn verjaardag van m’n nicht. Ik heb dit merk wel eens voorbij zien komen bij Douglas, maar eigenlijk trok het me nooit echt. Dus had ook geen idee wat ik kon verwachten van dit merk.

In ieder geval vind ik het wel altijd superleuk om nieuwe producten/merken uit te proberen! Alleen de verpakking van deze bodycream is al erg leuk!

De leuke tekst op de achterkant deed me gelijk denken aan het merk Anatomicals. Maar buiten dat, is de verpakking niet super schattig? Nou ben ik dol op roze hoor haha, dus het zal onder andere daar wel aan liggen.
Raar dan dat ik eigenlijk nooit eens een kijkje heb genomen bij dit merk.

I Love.. ♥  verkoopt allerlei lekkere lichaamsverzorging producten. In heel veel lekkere geuren!
Deze heerlijke bodycream zit verpakt in een stevige grote pot. Heerlijk zo’n grote pot!

Het merk is alleen te koop bij de Douglas. 

De substantie van deze bodycream is zoals de naam al zegt; Echt creamy.
Ergens doet het me veel denken aan een soort mousse/crème, volgen jullie me nog? Haha.

In ieder geval een hele fijne zachte crème. Zodra je de pot open doet komt er een onwijs lekkere aardbei geur vrij!
Dat valt niet te missen, gelukkig wel op een fijne manier. Dus niet te overheersend.

Hopelijk kun je op bovenstaande foto goed zien wat ik bedoel. De substantie is echt super zacht!
Daardoor smeert deze bodycream ook erg fijn uit, en trekt hij snel in de huid.

Waarom ik zo enthousiast ben over deze bodycream is omdat hij mijn huid echt onwijs zacht maakt!
Ik heb echt een ‘baby’ huidje die super zacht aanvoelt! Echt wauw, ik had dit zo niet verwacht!
Wat een ontzettende fijne bodycream, hij is zo zacht, trekt snel in, ruikt heerlijk zoet, en geeft een super zachte huid. Wat wil je nog meer?

Ik raad jullie echt aan om eens een kijkje te nemen bij dit merk. Mocht je opzoek zijn naar een luchtige bodycream.

 

I Love.. ♥  kost €5,95,- en is álleen te koop bij Douglas/Douglasonline.

Een gedachte over “I Love… ♥ – Strawberries & Cream

Geef een reactie

