HEMA Satin Blush Powder – 09

\P1030286

De laatste paar maanden gaat de HEMA erg vooruit op het gebied van Cosmetica, laatst ging ik langs in de winkel en snuffelde ik wat rond tussen alle make-up. Mijn oog viel gelijk op de mooie blush kleuren, en natuurlijk kon ik het niet laten om er een mee te nemen! Vandaag review ik deze kleur voor jullie, kijk je gezellig mee?

P1030268
P1030276

Ik moet eerlijk bekennen, ik heb eigenlijk helemaal geen make-up in mijn stash liggen van de HEMA. Oke, vroeger gebruikte ik vaak hun foundation. Maar na een tijd ging ik over op een ander merk foundation. Dus eigenlijk kocht ik niks meer op cosmetica gebied bij hun. Maar zoals ik al zei, de laatste paar maanden is HEMA echt goed bezig met het vernieuwen van hun Cosmetica assortiment. Zo hebben ze aardig wat nieuwe producten toegevoegd, en verpakkingen in een nieuw jasje gestoken.

Ik ben echt dol op blush en wilde daarom graag één van de HEMA uitproberen. Zo gezegd, zo gedaan, rekende ik een prachtige kleur af en review ik hem vandaag met veel liefde voor jullie!

P1030293
P1030278
P1030256

De verpakking van de blush vind ik er prima uitzien. Mooi duidelijke en stevige verpakking, ook bij blush vind ik het erg fijn als je de kleur gelijk ziet. Scheelt namelijk een hoop gezoek in je stash.
HEMA heeft verschillende soorten blushes, goed gepigmenteerde, één met veel glans, zo heb je voor ieder wel iets.
Volgens mij heb ik gewoon de ‘normaalste’ blush meegenomen. Een die goed gepigmenteerd is!

P1030298
P1030301

Wauw! Wat een ge-wel-dige pigmentatie! Dit had ik echt niet verwacht.. Echt super dit!
Ik zou persoonlijk deze blush kleur omschrijven als een: Roestbruine kleur met een geweldige glans erin verwerkt!
Het is wel een kleur waar je echt van moet houden, maar hij geeft wel echt een mooie warme kleur af op je gezicht.
Ik vind het echt supermooi dat er zo’n mooie glans in verwerkt zit, ik heb dit namelijk liever dan dat er kleine glitters inzitten.

Bewerkte face foto

En ook op mijn gezicht vind ik de blush echt prachtig! De kleur kan je makkelijk opbouwen, wees alleen wel voorzichtig met aanbrengen. Hij kan al gauw té worden. En we willen natuurlijk geen glansbal worden haha!
Tja, wat valt er nog meer over de blush te vertellen? Ik ben er echt super erg over te spreken! Ik denk ook wel dat het allerbelangrijkste bij een blush is, dat hij goed gepigmenteerd is. Nou dat is deze zeker!
Én wat deze Satin powder blush van HEMA niet heeft, is dat hij last heeft van fall-out, nog een pluspunt dus!
Ik ben er echt super blij mee! En ik raad jullie ook zeker aan om eens een kijkje te nemen bij de HEMA blushes.

P1030296

HEMA Satin Blush powder kost €4,- en is te koop bij de HEMA.

Geef een reactie

