MAC Cremesheen lipstick – Coral Bliss

P1030435

Mijn lipstick stash puilt echt uit van de nude en roze kleuren. Ik besloot om eindelijk eens voor een andere kleur lipstick te gaan kijken. Ik had al een tijdje MAC Coral Bliss op het oog, en na lang twijfelen kocht ik hem dan eindelijk! Vandaag review ik deze mooie kleur met veel liefde voor jullie, kijk je mee?
P1030416
P1030437

Het verhaal begon eerst met MAC Vegas Volt, een goed gepigmenteerde oranje/koraal achtige kleur. Deze kleur leek me echt onwijs gaaf! Maar ergens durfde ik het toch niet, straks staat hij me niet, is de kleur te vel? Ik ging verder opzoek, ik wilde namelijk dus graag een oranje/koraal, peach-achtige kleur hebben. Na lang zoeken kwam ik eindelijk bij een andere mooie kleur terecht, namelijk; Coral Bliss. Een die minder opvallend is dan Vegas Volt. Mijn moeder had nog dankzij haar abonnement bij Douglas een waardebon van €5,- liggen, dus die kwam goed van pas tijdens het bestellen van Coral Bliss!

P1030422
P1030429

Na een lange werkdag werd ik thuis heerlijk opgewacht door mijn Douglas pakketje. Ik blijf het een geweldig gevoel vinden als je voor de eerste keer zo’n lipstick uitpakt en de kleur voor de eerste keer ziet. Het blijft een ‘magisch’ moment haha.
Ik kreeg echt gelijk een ‘Wauw-moment’ toen ik de lipstick zag, wat een gave kleur!
Zoals gebruikelijk zit ook deze prachtige kleur verpakt in het standaard MAC kogeltje.

P1030431
P1030466
P1030455

Coral Bliss is een koraal-peach achtige kleur met een Cremesheen finish. Dit is overigens mijn eerste Cremesheen finish lipstick van MAC. Dus ben erg benieuwd!
Deze finish houd in dat de lipstick: Wat romig is en het heeft een medium dekking. De finish is heel subtiel, maar daardoor is hij wel heel draagbaar. Een Cremesheen lipstick blijft minder lang zitten dan een Satin of Matte lipstick finish.
Coral Bliss bleef evengoed bij mij zo’n 3 uurtjes mooi zitten, daarna verliest hij zijn intensiteit en moet je hem bijwerken.
Een drankje overleefd deze kleur nog wel, maar na een maaltijd moet hij bijgewerkt worden. Vind ik persoonlijk geen probleem! Ik neem standaard altijd m’n lipsticks mee welke ik op heb die dag.

P1030443
P1030483
P1030484

Wat een heerlijk zomers kleurtje is Coral Bliss! Een prachtige koraal/peach kleur, die heel draagbaar is en je dus iedere dag prima kan dragen. Een Cremesheen lipstick is een fijne lipstick om te dragen als je niet zo’n gepigmenteerde lipstick op wilt.
In het begin moest ik hier heel erg aan wennen, omdat ik juist iemand ben die hele gepigmenteerde lipsticks draagt.
Maar Coral Bliss is zeker welkom in mijn MAC stash en ik zal hem met veel liefde gaan dragen!
Op de swatch foto is ook goed te zien dat ondanks de finish, de lipstick evengoed voldoende kleur afgeeft.
En er zit een mooie glans in de lipstick verwerkt. Ik vind het een mooie finish voor een lipstick!

P1030491
P1030845

En als laatste de full-face foto! Coral Bliss is echt een kleur die je bij veel outfits en make-up looks kan dragen.
Een ideale ‘everyday’ kleur. Ik ben erg blij met deze kleur! Aangezien een peach/koraal kleur voor mij nog nieuw is. Ik draag namelijk erg veel nude of roze tinten. Maar goed, soms moet je ook eens wat nieuws proberen toch? =)

P1030433

MAC Cremesheen lipstick – Coral Bliss kost €19,- en is te koop bij alle MAC stores en op http://www.maccosmetics.nl en http://www.douglas.nl

Een gedachte over “MAC Cremesheen lipstick – Coral Bliss

Geef een reactie

