Miss Sporty | Clubbing Color nagellak – 040

Nagellak, vroeger was ik er echt verslaafd aan en had ik er ontelbaar veel! Maar doordat ik nu in het kappersvak zit en als caissière werk, draag ik het vrijwel nooit meer. Maar zo nu en dan kan ik het niet laten om een leuk kleurtje mee te nemen, zo nam ik deze schattige kleur mee van Miss Sporty, kijk je mee naar mijn review?

Ik vind het heerlijk om lekker rond te snuffelen bij de Kruidvat of Etos, ik ga in ieder geval bijna nooit zonder lege handen naar huis.
Een tijdje terug viel mijn oog op dit nagellakje van Miss Sporty, deze kleur behoord tot een vrijwel ‘nieuwe’ collectie van Miss Sporty. Een collectie met 5 ‘nude-achtige’ nagellak kleuren.
Dit zachtje kleurtje sprak mij erg aan, en ik wilde hem daarom graag uit proberen!


De verpakking van de nagellakjes zien er prima uit! Een mooi klein rond flesje, waarvan je de kleur gelijk ziet.
De nagellak belooft om binnen 1 minuut droog te zijn, zal dit ook echt zo zijn?
Het zou namelijk ideaal zijn! Want het enige nadeel aan nagellak op doen, is dat ik bijna nooit geduld er voor heb.
Wellicht herkennen jullie dit, je lakt je nagels, het ziet er helemaal perfect uit. En dan; ‘Oeps ik moet heel nodig naar de wc.’
Dit gebeurt mij dus vrijwel altijd haha. Dus wat is er dan idealer dan een nagellak die binnen 1 minuut beloofd droog te zijn?

Ik vind persoonlijk het kwastje erg fijn die bij deze nagellak zit!
Een mooi breed kwastje, deze zijn superhandig want zo kan je in een keer je hele nagel meenemen tijdens het lakken.
Veel beter dan een heel dun kwastje. Scheelt een hoop gepriegel!

De kleur 040 zou ik zelf omschrijven als een liefelijk/zacht lichtroze kleurtje.
Een perfect kleurtje voor iedere dag, of voor speciale gelegenheden. Het is een kleurtje die er voor zorgt dat je handen/nagels er evengoed verzorgd uitzien, zonder dat je gelijk een hele vele nagellak kleur hoeft op te doen.
En zowieso ben ik dol op de kleur roze! Dat hebben jullie vast wel gemerkt sinds ik blog haha!


En hier de kleur op mijn nagels, ik vind hem echt heel erg leuk!
Wel moet je de kleur goed opbouwen, doordat hij zo licht is dekt hij helaas niet in één keer.
Maar dat vind ik in dit geval helemaal niet erg! De nagellak is gelukkig ook niet super dik, waardoor je dus gemakkelijk meerdere laagjes kan aanbrengen.
Uiteindelijk heb ik voor dit eindresultaat 3 dunne laagjes gebruikt, dit gaf toch het mooiste resultaat.

De lak brengt dus erg fijn aan, totaal niet stroperig of streperig, pluspunt!
En, nu de allergrootste vraag natuurlijk; droogt hij daadwerkelijk binnen 1 minuut?
Ja! De nagellak droogt echt razendsnel op, wat echt súper fijn is! Mocht je bijvoorbeeld een keer haast hebben, hophop nagellak erop en gaan met die banaan!

Ik ben erg te spreken over deze nagellak van Miss Sporty, en overweeg zeker om een van de andere kleurtjes ook aan te schaffen.
Ik raad jullie ook zeker om even een kijkje te nemen bij deze nagellakjes. Ook omdat ze nog eens super budget zijn! Wat wil je nog meer?

Miss Sporty Clubbing Color nagellak kost €1,99,- en is te koop bij de Etos.   

Geef een reactie

