MAC Amplified Creme lipstick – Girl About Town

P1030569

Eindelijk is het zo ver! Mijn eerste felle lipstick van MAC, welkom in de familie Beautiful!
Ik kan nu alvast verklappen dat deze kleur echt ge-wel-dig is! Dus kijk je snel mee naar de review?

P1030505
P1030581

Zoals de meeste van jullie al wisten, had ik voor mijn verjaardag cadeau bonnen gevraagd van Douglas.
Ik had al een aantal hele mooie lipsticks van MAC gekocht van de bonnen, en ook mijn heerlijke geurtje van Hugo Boss.
Van de laatste twee cadeaubonnen die ik had, wilde ik o.a nog graag een lipstick kopen van MAC.

Helaas hebben wij hier in de stad geen MAC counter zitten bij de Douglas, dus besloot ik om een dagje naar Amsterdam te gaan! En niks is fijner dan de lipsticks in het echt bewonderen natuurlijk! Na ruim een klein uurtje in de MAC counter te hebben gestaan, besloot ik uiteindelijk voor mijn eerste felle lipstick te gaan van MAC, namelijk Girl About Town!

P1030516

P1030521

Ook deze felle rakker zit verpakt in de gebruikelijke ‘kogel’-vormige lipstick hulzen van MAC. Wat ik nog steeds een dikke prima vind! Niks mis mee, ze zijn fijn in gebruik!

Ik blijf het nog steeds een geweldig moment vinden wanneer je zo’n lipstick koopt, en dan zodra je thuis bent, de lipstick voor de eerste keer open maakt. Het is zo’n leuk gevoel, net of je iedere keer een cadeautje uitpakt.
Mijn moeder was ook erg benieuwd welke kleur ik gekozen had, en toen eenmaal het ‘magische’ moment daar was, had zelfs zij een ‘Wauw!’ momentje toen ze de lipstick voor de eerste keer zag.

P1030563
P1030534
P1030549

Girl About Town is een Amplified Creme lipstick, deze finish houd in:

Dat de houdbaarheid, de dekking, en de pigmentatie er goed zijn. Net al bij een Satin of Matte lipstick.
Maar een Amplified Creme lipstick smeert meer uit als een crème. Ze zijn dikker en romiger, waardoor ze ook minder uitdrogend zijn als een Matte of Satin lipstick.

P1030583

En dan nu de geweldige pigmentatie van deze prachtige lipstick! Wauw! Ik ben echt zo gek op deze kleur. Hij knalt echt van je lippen af.
Girl About Town zou ik zelf omschrijven als een: Intense diep roze/paarse kleur. Een echte knal kleur!

Dit is trouwens mijn eerste Amplified Creme finish lipstick, maar voor zover ben ik erg te spreken over deze lipstick finish.
Zoals beloofd is de pigmentatie inderdaad erg goed! Wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind, ik hou namelijk het meest van goed gepigmenteerde lipsticks.

P1030598
P1030594

Kijk dan hoe geweldig mooi deze kleur is! De lipstick smeert inderdaad als een soort ‘crème’ uit, dit voelt erg fijn aan op de lippen. Het droogt namelijk totaal niet uit.
Ondanks dat deze lipstick finish dus wat romiger van textuur is, blijft de lipstick wel lang zitten! Hij houd het makkelijk zo’n 3 uurtjes vol, na die 3 uur verliest hij wat intensiteit, maar dat is dan gewoon een kwestie van een beetje bijwerken en gaan met die banaan!

P1040075

Ik ben erg te spreken over deze finish, de Amplified Creme. Aangezien de rest van mijn MAC lipstick stash bestaat uit Satin en Matte. Deze twee finishes zijn ook prima hoor! Maar toch vind ik de Amplified Creme collectie ook erg fijn!
De lipsticks zijn wat zachter op de lippen, voelt comfortabeler, en blijven goed zitten en de pigmentatie is echt geweldig!

P1030555

MAC Amplified Creme lipstick – Girl About Town is te koop bij alle MAC filialen en MAC counters, en ook online te koop bij http://www.maccosmetics.nl & http://www.douglas.nl

4 gedachtes over “MAC Amplified Creme lipstick – Girl About Town

Geef een reactie

