Max & More Mineral Blush – 868 Pink Rose

P1030989

‘Gosh, i love blushes!’ het is echt één van mijn favoriete make-up producten. Vandaag review ik voor jullie deze budget topper die te koop is bij de Action! Kijk je mee?
P1030957
P1030972

Laatst was ik aan het winkelen bij de Action, ik moest voor een klein dingetje heen en ik kwam met een hele tas vol terug, herkenbaar meiden? Haha.
Ik nam onder andere deze mooie blush mee van het merk Max & More, het make-up huismerk van de Action.
Een mooie budget blush, ik was erg benieuwd naar de pigmentatie. En of ze fijn in gebruik zouden zijn.
Dus het werd hoog tijd om deze budget blush eens onder de loep te nemen!

P1030992
P1030995
P1040018

De verpakking ziet er prima uit, mooi klein formaatje. Met duidelijke tekst erop, en wat ik altijd een groot pluspunt vind, is dat je de kleur gelijk ziet van het product. Dit systeem werkt erg fijn in je stash.
Verder bevat deze blush nog een ‘extra’ vakje waar een make-up kwastje zit en een spiegeltje. Pluspunt! Erg handig om dus in je tas mee te nemen. Goed bezig Action! Dit komt namelijk weinig voor bij budgetmerken.

P1030996
P1040002
P1040041
P1040051

De kleur 868 – Pink Rose zou ik omschrijven als een opvallende paars/roze kleur met een warme ondertoon. Een hele aparte kleur ook, deze kom je niet vaak tegen ook bij budget merken. Daarom trok hij me zo aan!
Naast deze kleur verkoopt het merk Max & More nog een aantal verschillende kleuren blush.

P1040065

De pigmentatie is echt geweldig! Het verrasten mij helemaal, want bij budgetmerken is het toch afwachten hoe de kleuren uitpakken.
Maar deze blush heeft echt een super goede pigmentatie! Wel moet je met zulke goed gepigmenteerde kleuren oppassen dat je hem niet te zwaar aanbrengt. Altijd heel subtiel beginnen met aanbrengen.
Ik vind het wel een hele leuke kleur! Het is een keer wat anders dan de gebruikelijke roze/peach/bronze kleuren.

20150611_113526
P1040079

En dan hier nog een full-face foto, zoals ik al zei; pas goed op met aanbrengen.
Begin gewoon heel subtiel, zo’n kleur kan je namelijk altijd nog in meerdere laagjes opbouwen.
Wel vind ik het een groot voordeel dat hij zo goed gepigmenteerd is! Ik hou d’r van!
En ondanks dat hij zo sterk gepigmenteerd is, kon ik deze kleur wel erg fijn aanbrengen!

P1040045
P1030990

Max & More Mineral Blush kost €1,39,- en is te koop bij de Action.

Een gedachte over “Max & More Mineral Blush – 868 Pink Rose

Geef een reactie

