Inecto Pure Coconut – Moisture Infusing Shampoo & Conditioner

Als er een geur is waar ik helemaal verliefd op ben dan is dat Kokus! Ik ben echt dol op deze geur, maakt niet uit of het nou in een parfum, een bodylotion of in eten zit. Ik hou d’r van.
Vandaag review ik voor jullie deze Shampoo & Conditioner met de geur van kokus, van het merk Inecto. Kijk je mee?

Laatst was ik aan het winkelen bij de Action, ik kon het niet laten om even bij het Beauty schap te snuffelen.
Mijn oog viel op deze shampoo en conditioner van het merk Inecto, waarom? Omdat ze de geur van kokus bevatten!
Ik ben echt gek op deze geur, en als er ook maar iets naar kokus ruikt dan moet ik daar even naar kijken natuurlijk!

Daarom besloot ik om deze twee eens uit te proberen! Naast deze shampoo en conditioner, heb je van dit merk en deze lijn ook nog allerlei lichaams-verzorgings producten. Allemaal heerlijk ruikend naar kokus, hmmm!

De verpakking vind ik er prima uit zien! Allemaal mooi duidelijk, vooral bij shampoo en conditioner vind ik het fijn als het gewoon strak en duidelijk is.
Niet al te veel lettertjes en plaatjes. Deze flessen zien er goed uit, ook vrij grote flessen zijn het! En dat voor maar een klein prijsje.

Inecto zegt/beloofd het volgende over de Shampoo & Conditioner;
Het natuurlijke antwoord op droog en beschadigd haar. Deze speciaal samengestelde shampoo en conditioner zijn verrijkt met zuivere kokosolie om het haar op zachte wijze te reinigen, hydrateren en revitaliseren.

Ik ben benieuwd!

Hier nog een foto van de ingrediënten lijst, de shampoo & conditioner zijn ook nog eens parabenen vrij.
Bovenste foto is de lijst van de shampoo, en onderste foto is van de conditioner.


Op deze foto wilde ik graag de substanties laten zien, persoonlijk vind ik dat de shampoo erg vloeibaar is.
Zelf werk ik namelijk in een kapsalon, dus ik werk de hele dag door met professionele salon shampoos.
Maar ik vond tot mijn verbazing deze shampoo wat aan de ‘waterige’ kant, hmmm.. ben benieuwd hoe dit gaat werken.

Verder is de conditioner wel goed van structuur. Zelf hou ik er namelijk echt niet van als deze ook zo vloeibaar/waterig is.
Allebei de producten ruiken heerlijk naar kokus geur!

Eindconclusie na een aantal weken getest te hebben:

Ik heb de Shampoo & Conditioner nu een aantal keer gebruikt om goed te testen wat ik ervan vind in mijn haar.
Tussendoor heb ik ook mijn eigen gebruikelijke shampoo en conditioner gebruikt, zodat ik het verschil kon voelen.
Helaas ben ik erg teleurgesteld in deze producten van Inecto, ik had er zoveel meer van verwacht!
Hetgene waar ik zo bang voor was, was dus ook zo; De shampoo, deze droogt mijn haar echt ontzettend erg uit.
Terwijl het juist beloofd om droog haar te verzorgen. Gelukkig had ik nog de conditioner die ik kon gebruiken, deze hielp enigszins om het wat ‘zachter’ te krijgen.

Vind ik dat mijn haar er goed verzorgd door werd na het wassen? Nee.
Mijn haar voelde er totaal niet verzorgd door, het voelde dan wel ‘schoon’ aan, maar daar bleef het bij.
Verder vond ik het ook erg jammer dat je de lekkere kokus geur niet meer na rook, nadat je het gewassen had.
Hier baalde ik ook erg van, vind het namelijk heerlijk als je de shampoo geur blijft ruiken in het haar.

Al met al ben ik dus erg teleurgesteld in deze producten, en raad ze daarom ook niet aan.
Er zijn nog zoveel andere goede verzorgende shampoos op de markt, helaas horen deze twee daar voor mij niet bij.

Inecto Pure Coconut – Moisture Infusing Shampoo 500ml kost : €1,99,-
Inecto Pure Coconut – Moisture Infusing Conditioner 500ml kost : €1,99,-

Allebei de producten zijn te koop bij de Action.

Een gedachte over “Inecto Pure Coconut – Moisture Infusing Shampoo & Conditioner

Geef een reactie

