Lipstick Stash – Juli 2015

P1040174

Eindelijk het weer zo ver! Een update van mijn lipstick stash, en toevallig is het precies 1 jaar later dan mijn vorige blogpost over mijn lipstick stash. Superleuk! Want zo kan ik voor mezelf natuurlijk zien hoeveel prachtige lipsticks erbij zijn gekomen, en natuurlijk vind ik het hartstikke leuk om ze met jullie te delen! Dus kijk gezellig mee zou ik zeggen!

P1040146
P1040172

Vorig jaar Juli had ik al 17 prachtige lipsticks in mijn Stash, nu één jaar later tel ik er maar liefst 10 extra bij op en kom ik uit op 27 schitterende lipsticks!
Lipstick is op make-up gebied echt één van mijn favorieten producten, en als Beautyblogster van 19 jaar droom ik er echt van om uiteindelijk een onwijs grote stash hiervan te hebben! Yes, never stop dreaming haha!

Ik kan niet wachten om mijn nieuwe Beauty’s met jullie te gaan delen! Ook laat ik al mijn andere lipsticks nog even één keer voorbij komen, zodat jullie mijn gehele stash kunnen bewonderen.

P1040213
P1040218

MAC ♥

We beginnen natuurlijk met mijn allergrootste liefdes uit mijn stash, mijn geweldig mooie MAC lipsticks! Één jaar geleden had ik er nog maar één in mijn stash, en trok het me nog niet zo. Maar daar denk ik nu heel anders over, echt ik hou van MAC! Wat een super fijne lipsticks zijn dat zeg!

– Angel (frost) : Mijn allereerste MAC lipstick; Een zachte roze/nude kleur met veel glans.
– Faux (satin) : Een echte perfecte donkere nude kleur, met wat oudroze erin. (Review!)
– Brave (satin) : Een donkere nude kleur, waar nog meer oudroze inzit. (Review!)
– Pink Plaid (matte) : Een roze/paarse kleur, (echt een aanrader!) (Review!)
– Snob (satin) : Lichtroze kleur met koele ondertoon. (Review!)
– Coral Bliss (cremesheen) : Een zachte peach kleur met veel glans. (Review!)
– Girl About Town (amplified) : Een knallende donkerroze/paars achtige kleur. (Ook zeker een aanrader) (Review!)

P1040232

De lipsticks van MAC zijn echt súper goed gepigmenteerd en blijven lang zitten!

P1040255
P1040246

CATRICE ♥

Catrice is op budget gebied, echt mijn favoriete merk qua lipsticks! Ook hier heb ik er dus een aantal van waar ik ook super tevreden over ben.

– 130 Frozen Rose : Lichtroze kleur. (Ja ik heb hem nog steeds haha! Geweldige kleur, jammer dat die niet meer te koop is)
– 250 Yes, We Can-dy! : Lichtroze kleur met veel glans.
– 370 In A Rosegarden : Prachtige nude/oudroze kleur.
– 390 On the Pink Side of life : Opvallende roze/koraal kleur. (Mat met subtiele glans) (Review!)
– 310 Kiss Me If You Can : Zachte roze kleur met veel glitters erin.
– 250 Matt About Pink : Een echte vel-roze kleur die erg goed mat is!
– 210 Pinkadilly Circus : Een hele mooie framboos-achtige kleur.
– 260 It’s a Matt World : Een mooie klassieke matte rode lipstick.
– 340 Berry Bradshaw : Een hele gave bordeaux-achtige lipstick. (Review!)

P1040259
P1040264

Op budget gebied raad ik echt het merk Catrice aan! Ook deze lipsticks zijn allemaal super goed gepigmenteerd en hebben ook een hele goede houdbaarheid!

P1040268
P1040275

ESSENCE ♥

Een merk die ook hele goede lipsticks verkopen, waarvan ik er 4 heb en ze eigenlijk nooit draag. Geen idee waarom, want ze zijn prima van kwaliteit. Misschien dat zo’n blogpost me helpt om ze wat vaker erbij te pakken haha!

– 10 Cotton Candy : Opvallende roze/paarse kleur.
– 13 Love me :  Zachte roze/peach-achtige kleur.
– 09 Wear Berries! : Paarse kleur met tikkeltje roze erin verwerkt.
– 03 Come Naturally : Oudroze/bruine kleur met een paarsige ondergrond.

P1040287

Van al deze 4 lipsticks staan uitgebreide reviews op mijn blog, mocht je nog meer interesse in een van deze kleuren hebben!
Zoals ik al zei, het zijn echt prima lipsticks voor een heel mooi prijsje! Dus ook Essence raad ik jullie aan, als je opzoek bent naar een mooie budget lipstick.

P1040306
P1040298

MISS SPORTY ♥

Vroeger waren de lipsticks van Miss Sporty groot favoriet van mij, nu pak ik ze eigenlijk nooit meer.
Vooral de kleur 038 I Love draag ik vrijwel nooit, toch zijn de kleurtjes wel erg leuk. Dus weggooien doe ik zeker niet, je weet nooit wanneer ze namelijk wel van pas komen!

– 038 I Love :
Een hele opvallende neon roze kleur.
– 050 Rosy Cheeks : Nude/peach achtige kleur.
– 203 I’m Nude : Bruine/nude kleur met goude ondertoon.

P1040307
P1040308

Ook deze lipsticks zijn erg budget, en hebben een goede pigmentatie. Op dit moment zitten ze alleen wel in een nieuw ‘jasje’, dus heb geen idee of deze kleuren nog wel bestaan.

P1040322
P1040330

YVES SAINT LAURENT ♥ | ORIFLAME ♥ | BOURJOIS ♥

En tot slot mijn overige lipsticks, waarvan één dus een high-end lipstick is, namelijk mijn YSL lipstick. (Die ik veels te weinig ook draag, *schaamschaam*!) En verder nog twee lipsticks van Oriflame, die mij helaas erg tegenvallen. En als laatste een hele mooie lipstick van Bourjois!

– Yves Saint Laurent Rouge Volupté | 007 Lingerie Pink : Een échte barbie roze kleur. (Review!)
– Oriflame Crystallised Pink : Hele zachte lichtroze kleur, weinig pigment.
– Oriflame Neo Chic Bright Pink : Rood/roze kleur, ook met weinig pigment.
– Bourjois Rouge Edition | Nummer 12 : Echt een hele gave opvallende midden-roze kleur.

P1040335
P1040341

Van deze groep raad ik alleen de lipsticks van YSL of Bourjois aan, allebei zijn ze namelijk erg goed gepigmenteerd en super romig van textuur. Dat laatste is waarschijnlijk ook de rede dat ik er iets minder naar grijp als ik een lipstick op wil.
Maar goed mocht je er wel een liefhebber van zijn, dan zijn o.a deze twee lipstick kleuren erg mooi!

P1040211
P1040179

En dit was dan mijn nieuwe update over mijn lipstick stash! Ik hoop dat jullie deze versie ook leuk vinden. Ik had er in ieder geval erg veel plezier in en vind het ook superleuk om het met jullie te delen!

Q: Welke lipstick is nou echt jouw nummer 1 favoriet, en raad je mij absoluut aan?

3 gedachtes over “Lipstick Stash – Juli 2015

Geef een reactie

