Catrice Ultimate Colour lipstick – 330 The lips are on fire

P1040677

‘My lips are on fire?’ Dat klinkt spannend! Deze supergave kleur kwam ik tegen in de sale bij de Kruidvat! En dan vraag je je altijd af; Waarom ontdek ik deze kleur nú pas? Maar goed, ik mag hem nu wel met trots toevoegen aan mijn stash! Vandaag review ik deze topper voor jullie! Kijk je mee?

P1040699
P1040567

Het klinkt jullie vast wel bekend in de oren; Je gaat voor één klein dingetje naar de Kruidvat, en je kan het absoluut niet laten om toch even rond te gaan snuffelen bij de Make-up. Het is al helemaal moeilijk te ontwijken als er ook nog eens ‘Sale’ is, bij budgetmerken betekend dit altijd wel jammer genoeg dat er een aantal producten dus uit het assortiment gaan. Zo ook deze hele gave lipstick van Catrice in de kleur; 330 The lips are on fire.

Nadat ik terug kwam uit de stad vroeg ik gelijk op Instagram of jullie hier nog snel een review van wouden zien voordat hij echt helemaal uit het assortiment gaat. En natuurlijk wilde jullie dat! Superleuk 🙂
Mocht je de kleur net zo geweldig vinden als ik, dan kan je hem nu op dit moment voor de helft van de prijs scoren, dat is nog eens leuks!

P1040557
P1040558
P1040591

Deze lipstick behoort tot de Ultimate Colour lijn van Catrice, persoonlijk mijn favoriete lijn. Aangezien de lipsticks super gepigmenteerd zijn, en de lijn ook nog eens heel veel verschillende mooie kleuren bevat.
De lipsticks zitten verpakt in een mooie zwarte glans verpakking met het logo van Catrice erop, en aan de onderkant van de lipstick zit een stickertje met de kleur en de naam van de lipstick.
Superhandig als je de lipsticks wilt opbergen, scheelt weer tijd met zoeken! Verder vind ik de verpakking er prima uitzien, toont totaal niet goedkoop. Al is de lipstick natuurlijk wel lekker budget!

P1040587
P1040598
P1040609
P1040691

De kleur; 330 The lips are on fire, zou ik zelf echt letterlijk omschrijven als een prachtige ‘vlam’-kleur! Het is overduidelijk een schitterende oranje/rode kleur. Al moet ik zeggen dat hij in bepaald licht ook meer naar oranje/roze nijgt. Een kameleon kleur dus. Maar verder wel echt een ge-wel-dige kleur! Die absoluut van je lippen af vlamt, precies zoals de naam luid!

P1040770
P1040773
P1040776

Kijk nou hoe GE-WEL-DIG deze kleur is, wauw! Echt hoor waarom ontdek ik deze nou toch pas in de sale, echt weer een actie voor mij haha! Dit is voor mij de eerste keer dat ik een oranje/rode lipstick heb in mijn collectie, maar echt wauw wat hou ik van deze kleuren combinatie! Zo’n toffe kleur, hij maakt je look echt af.
De kleur is echt súper goed gepigmenteerd en glijd als boter over mijn huid en lippen heen. De kleur is erg intens, wat hou ik daarvan!

P1040750
P1040754
P1040762

En dan nu op mijn lippen, ik ben écht verliefd op deze kleur! Wat is hij mooi zeg! En wat voelt hij comfortabel aan op mijn lippen, hij doet me echt denken aan de ‘Amplified’ lipsticks van MAC. De formule van deze lipstick is namelijk precies hetzelfde als die van MAC. Net zo zacht, romig, en super gepigmenteerd. En blijft hij zeker wel zo’n 3 uurtjes mooi op zijn plaats zitten! Wel moet je hem heel precies aanbrengen, het is wel een kleur dat als je ook maar een beetje uitschiet, dan zie je het gelijk. Oeps haha, ik moest hem dus tot wel 2x opnieuw aanbrengen. Maar goed, oefening baart kunst haha! En tja, wat valt er nou nog meer te vertellen over deze lipstick? Hij is gewoon geweldig mooi en word zeker weten een groot favoriet van mij!

P1040577

Catrice Ultimate Colour lipstick – 330 The lips are on fire kost nu €1,99,- i.p.v €3,99,- (Dit i.v.m uit assortiment)
Te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

3 gedachtes over “Catrice Ultimate Colour lipstick – 330 The lips are on fire

Geef een reactie

