Makeup Revolution Ultra Blush palette – Hot Spice

P1030728

Hot Spice, een blush palette die al ontzettend lang op mijn ‘Wishlist’ stond. Een blush palette wat van een ge-wel-dig merk komt, en nu dan eindelijk in mijn make-up stash ligt. Ik ben echt verliefd op dit palette, en wil hem dolgraag vandaag aan jullie laten zien, dus kijk je snel mee?

P1030712
P1030729

Dit prachtige blush palette komt van het geweldige merk Makeup Revolution. Een merk wat echt letterlijk de hartjes sneller heeft laten kloppen bij de Nederlandse Beautybloggers.
Het is een merk wat in één klap super populair is geworden hier in Nederland, en is nu dus ook op verschillende Nederlandse webshops te koop.
Geweldige producten voor mooie prijsjes, Makeup Revolution bied echt goede kwaliteit. Iets wat bij een Beautyblogger op nummer 1 staat.

Hot Spice stond al super lang boven aan mijn ‘Wishlist’, ik vind de combinatie van alle kleuren zo geweldig mooi.
Zelf had ik het ‘Golden Sugar’ palette al, nou moet ik heel eerlijk bekennen, deze gebruik ik vrijwel nooit.
Soms koop je wel eens producten doordat het uiterlijk er mooi uitziet, een rare tik als Beautyblogger zijnde, maar goed haha!
Dit palette, Hot Spice, gebruik ik wel met ontzettend veel liefde!

P1030780
P1030741

De verpakking van dit blush palette vind ik er prima uitzien! Mooi stevig doosje, met in gouden letters het logo erop.
Wel had de verpakking van mij ‘Mat’ mogen zijn, doordat hij nu van glans is zie je snel vingerafdrukken en vlekken erop.
Maar verder vind ik de verpakking prima! Het ziet er mooi strak uit in je stash.
Makeup Revolution verkoopt verschillende soorten ‘Blush palettes’, met verschillende kleur tinten, of als je opzoek bent naar alleen een contour of bronzer palette. Voor ieder hebben ze wel wat wils dus!
Het palette beschikt ook over een grote spiegel, handig voor als je het palette mee op reis neemt!

P1030774
P1030790
P1030793

En dan nu de geweldige inhoud, echt dit palette is zo voor mij gemaakt qua kleuren! Een echt Renee palette haha!
Het palette beschikt over alles wat je nodig hebt voor een complete look, dus je hebt niet alleen verschillende kleuren blush, maar ook 2 soorten Bronzers & Highlighters! En dat is echt onwijs handig natuurlijk!

(Bovenste rij)
♥ 1e : Roestbruine kleur (Evt. gebruik als bronzer)
♥ 2e : Zachte Perzik kleur
♥ 3e : Roze koraal kleur
♥ 4e : Parelmoerige Highlighter kleur

(Onderste rij)
♥ 1e : Oranje/perzik kleur
♥ 2e : Perzik/bruine kleur
♥ 3e : Perzik/koraal kleur
♥ 4e : Perzik Highlighter kleur

20150607_120829
20150607_121243
20150607_121318

De pigmentatie van deze acht kleuren is echt GE-WEL-DIG! Ik ben er zo erg over te spreken, gewoon omdat alle acht de kleuren stuk voor stuk prachtig zijn en goed van pigmentatie zijn! Echt top!
Je kan ook gewoon zoveel kanten op met dit palette, hij is ook ideaal om mee te nemen op reis doordat je dus zoveel variatie hebt.
De blushes hebben ook totaal geen last van fall-out, er is ook eigenlijk geen één minpunt wat ik kan opnoemen over dit palette. En dat heb ik niet snel bij producten, dus duimpje omhoog voor Makeup Revolution!

roze kant met witte highlighter (1)
20150623_075822

Ik heb hier nog twee ‘Face-foto’s’ zodat jullie kunnen zien hoe de blushes op het gezicht eruit zien.
De kleuren kan je allemaal op een goede en fijne manier opbouwen, dus helemaal naar eigen smaak.

♥ 1e foto: De bovenste rij de 3e Blushkleur & de highlighter die daarnaast zit.

♥ 2e foto: De 2e blush van de bovenste rij, en de peach kleurige highlighter van de onderste rij.
Vooral de highlighter kleuren zijn ook echt onwijs mooi!

P1030785

Ik ben echt ongelofelijk blij met dit palette, en ik raad jullie absoluut aan om eens een kijkje te nemen bij de blush palettes van Makeup Revolution. Zoals ik al zei, ze hebben voor ieder wat wils!

Makeup Revolution Ultra Blush palette – Hot Spice kost €7,99,- en is o.a te koop bij http://www.makeupmusthaves.nl
(Ook deze webshop raad ik absoluut aan, en top service en producten leveren hun!)

Een gedachte over “Makeup Revolution Ultra Blush palette – Hot Spice

Geef een reactie

