Essence Silky Touch blush – 70 Kissable

P1040658

Oh oh oh.. ik weet het, ik kon het weer eens niet laten! Opnieuw kocht ik weer een hele mooie blush en mag ik deze toevoegen aan mijn stash. Vandaag review ik voor jullie deze mooie budget blush van Essence! Kijk je mee?

P1040618
P1040632

Ik vertel het jullie wel eens vaker, maar altijd als ik langs de Kruidvat of Trekpleister ga, dan schreeuwt de make-up afdeling echt mijn naam; ‘Renée kom alsjeblieft even kijken bij ons!’ Haha! Nou echt, zo voelt het af en toe wel.
Dit keer was er een hoop sale bij de make-up schappen, dus ik had mooi even de tijd om alles eens heel goed te bekijken.
Zo viel mijn oog dus onder andere op deze mooie blush van Essence. (Deze was niet in de sale hoor!)

En tja, waarom zou je zo’n mooie budget blush ook laten liggen? Ik nam hem gelijk mee in mijn winkelmandje, en ga hem vandaag lekker reviewen voor jullie!

P1040641
P1040651
P1040627

Allereerst natuurlijk de verpakking, de blushes van Essence zitten verpakt in een klein plastic rondje.
Met aan de voorkant dus het logo en de lijn-naam van de blush.
Aan de achterkant bevind zich de blush naam en andere informatie, waaronder de ingrediënten lijst.

Ik vind de verpakking er prima uitzien, niks mis mee. Persoonlijk vind ik het altijd erg fijn als je de blush kleur gelijk kan zien. Zo pak je hem er toch sneller bij als je er een uitzoekt in je stash.

P1040663
P1040664

Deze blush kleur behoort tot de vaste collectie van de Silky Touch Blushes. Nou weet ik alleen niet zeker of deze nou nieuw is in het schap, of dat ik hem al die tijd gewoon over het hoofd heb gezien.
In ieder geval viel hij me wel gelijk op toen ik aan ’t snuffelen was tussen de Essence blushes!

P1040737
P1040734
P1040738

Ik zou persoonlijk zelf de kleur omschrijven als een; Roestbruinige kleur met een gouden glans erin.
In eerste instantie denk je al heel snel dat het een rosé gouden kleur is, maar hij neigt toch veel donkerder.
Kortom het is een hele aparte kleur, maar die wel erg mooi zal staan deze zomer maanden!

De blush is vrij goed gepigmenteerd. En zoals je kunt zien, zie je de gouden glans ook erg goed erin terug.
Het is een mooie warme blush, een kleur die bij iedere huid type mooi zal staan.

P1040716
P1040727

Hoewel je op mijn hand de gouden glans erg goed ziet en de pigmentatie goed is, valt hij op mijn gezicht wel wat weg.
Dat vind ik wel erg jammer, ik vind het namelijk wel mooi als een blush een mooie glans & pigmenatie bevat.
Verder brengt de blush wel fijn aan, en kan je hem zelf naar eigen smaak opbouwen. Het is niet zo’n blush die je gelijk zo ‘Bam in your face’ ziet.

P1040630

Conclusie; zelf vind ik het een leuke blush! En draag hem erg graag. De blush kan je bij vrijwel elke look wel gebruiken, en staat bij veel verschillende kleuren lipstick ook erg mooi.
Dus kortom; ik raad hem jullie wel aan!

Essence Silky Touch Blush kost €2,59,- en is te koop bij de Kruidvat.

2 gedachtes over “Essence Silky Touch blush – 70 Kissable

Geef een reactie

