|GESLOTEN!| WINACTIE; LifeofRenee bestaat 1 jaar! ♥

winactie foto blog


Ja ja! Het is alweer 1 jaar geleden dat ik besloot op mijn eigen Beauty blog te gaan starten. Nu één jaar later doe ik het nog steeds met erg veel plezier. Maar we kunnen mijn één jarig bestaan natuurlijk niet zomaar overslaan, dus hierbij geef ik dit heerlijke verwen pakket weg aan een van jullie! ♥

♥ WAT KUN JE WINNEN?

– Dove Beauty Blossom bodywash 250ml
– Dove Purely Pampering bodylotion 250ml ‘ in de geur; Almond cream & Hibiscus
– Een geurbranderset, incl; De houder & 6 verschillende geurtjes.
– Een extra doosje met 6 vanille wax’jes
– Treaclemoon Raspberry hand & bodylotion 60ml
– Treaclemoon Ginger bath & shower gel 60ml
– Essence Silky Touch blush ; 10 Adorable
– Essence the Gel Nailpolish ; 13 Forgive me
– Biosilk Silk Therapy Original 15ml
– Labello Lip Butter ; Raspberry Rosé
– Coconut Care hand & nail cream 100ml
– Dr. van der Hoog ‘ Vochtregulerend en verfrissend masker ; Cocos mint

            ♥         & WIN EEN MAC LIPSTICK NAAR KEUZE!         ♥
(Let op! ; Hij moet wel op de site van Douglas staan)

flower-decor

♥ WAT MOET JE ERVOOR DOEN?

– 1: Volg mij op Instagram ; @lifeofreneex
– 2: Deel de foto die ik gepost heb op instagram en gebruik de tag; #winactielifeofreneex
(Let op! ; Je account moet wel openbaar staan, account met slotje keur ik dus niet goed!)

De winactie loopt t/m zondag 26 juli – Tot die tijd kan je dus gezellig mee doen!
Zodra de winactie is afgelopen kies ik via een ‘Random picker’ iemand uit. Dus heel erg veel succes!

LIFEOFRENEE

7 gedachtes over “|GESLOTEN!| WINACTIE; LifeofRenee bestaat 1 jaar! ♥

  1. Ik wil heel graag mee doen! Alleen ben ik waarschijnlijk tot 27 juli niet thuis, en misschien ook zonder wifi. Als ik win, -wat ik echt suuper geweldig leuk, zou vinden- is het dan goed als ik 27 juli pas op je mailtje reageer? Of is dat te laat? Stel dat ik al zou winnen haha. Ik wacht je antwoord wel af.. x
    Als het mag/kan, dan deel ik de foto op mijn instagram account. Liefs,

    Like

  2. Proficiat met het 1 jarig bestaan van je blog! Je doet het super leuk! Echt gaaf! Ik ben stiekem wel heel erg jaloers op je collectie MAC lipsticks. Het lijkt me helemaal geweldig om dit mooie pakket te winnen en een mooie MAC lipstick aan mijn collectie toe te mogen voegen. Pink plaid en faux staan absoluut nog op mn wishlist! Het lijkt me gaaf om een review te schrijven xxx Lieke

    Like

Geef een reactie

