Anastasia Beverly Hills – Dipbrow Pomade | Auburn

P1040437

Anastasia is toch wel hét merk als het gaat om wenkbrauw producten. Op dit moment is de Dipbrow echt super populair van dit merk, en ook heeft dit product mijn hartje weten te veroveren. Vandaag deel ik dus ook maar al te graag mijn ervaring met jullie in mijn review over dit wenkbrauw product van Anastasia! Kijk je mee?

P1040371
P1040415
P1040448

Een aantal weken geleden werd mij gevraagd of ik een bruidje wilde opmaken, uiteraard wilde ik dit! Zij had een aantal hele mooie make-up producten aangeschaft bij Douglas waaronder dit geweldige product van Anastasia. Dit was voor mij de eerste keer dat ik ermee in aanraking kwam, super spannend dat ik het vond om haar ermee te gaan opmaken. Maar wauw, wat een geweldig spul! Geen moment twijfelde ik verder, en besloot ik dus zelf om ook naar de Douglas te gaan en deze te gaan aanschaffen!

P1040397
P1040389
P1040393

De uitstraling van de Anastasia Dipbrow Pomade ziet er prima uit, het product word keurig geleverd in een doosje. En de inhoud zit in een mooi stevig rond glazen potje. Anastasia Dipbrow Pomade is een waterproof wenkbrauw crème/gel.
Een geheel ander product dus dan een gebruikelijke wenkbrauwpotlood of wenkbrauwpoeder.
De Dipbrow Pomade is dus een nieuw soort product wat nu op de markt te koop is.
De collectie bestaat uit 5 verschillende tinten;

– Blonde
– Auburn
– Chocolate
– Ebony
– Dark Brown

Ik wilde graag een kleur hebben die bij meerdere haarkleuren past, zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wisten ben ik Kapster in opleiding. Dus zo nu en dan verander ik nog wel eens van haar kleur haha.
Daarom wilde ik erg graag een kleur hebben die overal wel bij past, uiteindelijk kwamen de verkoopster en ik uit op de kleur; Auburn! Ze bracht hem bij me aan, en ik was gelijk verkocht! Echt een hele mooie en fijne kleur om mee te werken.

P1040506
P1040510
P1040514

Auburn is in mijn ogen de perfecte warme medium bruine kleur. Perfect passend bij verschillende haar kleuren.
De Dipbrow Pomade van Anastasia is dus waterproof, nou overleefd hij niet een douche beurt of een duik in het zwembad.
Maar het is wel een ideaal product voor mensen die bijvoorbeeld veel transpireren in hun gezicht. De Dipbrow Pomade zorgt er dan in ieder geval voor dat je wenkbrauwen de hele dag mooi in vorm blijven.

P1040461
P1040466
P1040493

Het product brengt erg fijn aan, je kan hem zowel heftig aanzetten als subtiel. De Dipbrow Pomade is ook súper goed gepigmenteerd! Zodra je het product aanbrengt droogt hij snel op en word uiteindelijk mooi mat. Het product hecht zich als het waren ook echt in de huid en in de haartjes. De textuur is romig en zacht. Dit is echt super fijn, het blijft namelijk de hele dag perfect zitten!
Zelf kocht ik er een wenkbrauw pencil bij van Leco – Penselen To Go : €9,95,- (Echt een ideale kwast voor het aanbrengen, hij is namelijk superdun, dus je kan er super mooie dunne lijnen mee maken!)

P1040418
P1040435
P1040441

De Anastasia Dipbrow Pomade brengt dus erg fijn aan, wel moet je erg snel werken met dit product. Doordat hij zo snel opdroogt. Wees dus ook voorzichtig met aanbrengen, want foutjes zijn moeilijker om te corrigeren doordat hij waterproof is.
Houdbaarheid en pigmentatie zijn echt geweldig! Je hebt echt de hele dag plezier van perfect in model gebrachte wenkbrauwen.
De Dipbrow Pomade is erg zuinig in gebruik! Wat ik ook erg fijn vind, want je betaald er wel wat meer voor natuurlijk dan een normaal wenkbrauw potloodje van de Drogist. Een potje van Anastasia Dipbrow Pomade bevat 4.0 gram.
Wel zou ik als tip willen mee geven, mocht je geïnteresseerd zijn in dit product. Laat je eerst dan goed informeren bij Douglas! Aangezien de meeste kleuren vrij donker zijn, vraag desnoods aan de verkoopster of ze het even wilt aanbrengen bij je. Zo kan je precies zien of de kleur mooi staat bij je!

P1040405

Ik ben in ieder geval super erg te spreken over dit product! Hij is echt heel erg fijn in gebruik en ik heb er elke dag veel plezier van. Daarom raad ik dit product absoluut aan bij jullie. Ga zeker eens een kijkje nemen bij Douglas. Laat je adviseren en wie weet ben jij straks net zo verliefd op dit product als ik? Want geloof me, hij is echt geweldig! Haha!

Anastasia Dipbrow Pomade kost €29,95,- en is o.a te koop bij Douglas & online bij; http://www.douglas.nl

Een gedachte over “Anastasia Beverly Hills – Dipbrow Pomade | Auburn

  1. Ik heb m enige tijd geleden ook aangeschaft(wel een andere kleur) maar ik ben er elke dag weer zo blij mee!! Hij is de 30 euro meer dan waard en je doet er superlang mee!

    Like

Geef een reactie

