Catrice | Eyebrow Lifter – 010 Lift me up, Scotty!

P1030610

Contouren/shapen, in Beauty land is dit ontzettend populair. Je kan het zo gek niet bedenken, er bestaan zoveel verschillende producten hiervoor. Je kunt nu zelfs ook je wenkbrauwen ‘shapen’. Namelijk met dit product van Catrice. Ik ben erg benieuwd en daarom review ik hem vandaag voor jullie! Kijk je mee?

P1030649

Zoals ik dus al zei, we waren al bekend met het feit dat je je gezicht kan contouren/shapen. Maar er bestaan ook technieken om je wenkbrauwen te highlighten/shapen.
Want ook wenkbrauwen zijn helemaal ‘hot’ ! Mooie volle wenkbrauwen, of wenkbrauwen die perfect in vorm zijn bijgetekend.
Catrice helpt ons daar een handje bij mee, en heeft in haar schappen een product liggen die je erbij helpt om je wenkbrauwen nog scherper te krijgen en mooi strak! De Eyebrow Lifter is het product die je dus kan gebruiken om je wenkbrauwen nog als laatste stap mooi te highlighten/shapen. Ik ben erg benieuwd, jullie ook?

P1030618
P1030620
P1030623

Catrice verpakt dit product in een mooi dik jumbo potlood. Met daarop een hele mooie bedrukking van bloemen. Dit maakt het potlood net iets aantrekkelijker.
Het potlood behoorde tot het vaste assortiment en is verkrijgbaar in één kleur; 010 Lift me up, Scotty!
Helaas haalt Catrice dit product nu uit het assortiment en daarom is hij nu verkrijgbaar met 50% korting. (Dus mocht je hem nog willen scoren, wees er dan snel bij!)

P1030643
P1030637
P1030652
P1030660

Met de Catrice Eyebrow Lifter kun je de wenkbrauwen een optische lift geven door het potlood als highlighter op het wenkbrauwbot aan te brengen. Ook kun je het potlood gebruiken op de waterlijn en/of de binnenste ooghoek voor een frissere oogopslag.
Volgens Catrice zitten er licht reflecterende pigmenten in het potlood, zelf zie ik daar niks van terug in de swatch en onder mijn wenkbrauw?
Het potlood zelf is mat roze van kleur, een mooie kleur om mee te highlighten/shapen. Zeker voor meiden met lichte huidjes zal deze erg mooi staan!

CATRICE EYEBROW FILLER

Het potlood smeert fijn uit op de huid, de textuur is romig en het potlood is aan de matte kant als finish.
Ik weet nou niet of ik dit zo heel mooi vind, van mij had er misschien tot een kleine glans in mogen zitten.
Verder brengt het potlood wel makkelijk aan onder de wenkbrauw. Hij voelt mooi zacht aan, dus je krijgt niet het gevoel alsof er een dikke plakkaat onder je wenkbrauw zit. Het is alleen een kwestie van niet teveel aanbrengen, en nadat je hem hebt aangebracht ook gelijk mooi en goed uitblenden. Zo krijg je een prima resultaat!
Helaas komt het effect niet zo goed over op de camera, nadat ik hem dus heb uitgewerkt onder mijn wenkbrauw.
Maar in het echt mengt hij zich dus mooi in je huid en zie je dus een ‘highlightend/shapend’ effect onder je wenkbrauw.

P1030608

Eindconclusie;


Opzich vind ik het wel een heel goed product. Alleen jammer dat hij nu uit het assortiment gaat. Ik hoop enigszins dan nog wel dat er een vernieuwde versie of iets dergelijks ervoor terug komt in de schappen van Catrice.
Verder over het potlood zelf, ik vind de kleur een dikke prima! Hij had ook zeker niet lichter gehoeven, zo’n matroze kleur is net mooi!
Alleen persoonlijk ben ik dus meer een voorstander van een iets meer glans in een highlight-product. Maar mocht je meer houden van een natuurlijk effect, dan is dit potlood natuurlijk wel prima!
Kortom, ik ben wel tevreden over de Eyebrow Lifter van Catrice! De textuur is erg fijn, en de houdbaarheid is ook prima.
Dit product geeft net iets extra’s aan je wenkbrauwen. Ik vind het erg mooi!

Catrice Eyebrow Lifter kost op dit moment €1,99,- en is te koop bij de Kruidvat.
(Wees er snel bij want hij gaat dus uit het assortiment, vandaar dat hij nu ook goedkoper is!)

2 gedachtes over “Catrice | Eyebrow Lifter – 010 Lift me up, Scotty!

Geef een reactie

