Catrice Ultimate Colour lipstick – 050 Princess Peach

P1040934

Een oranje lipstick? Ja jullie zien ’t goed! Ook zulke kleuren bestaan natuurlijk in Beauty land, en hoewel je mij vroeger dit nóóit zal zien kopen/dragen, besluit ik het nu toch eens uit te gaan proberen. Eens moet de eerste keer zijn toch?
Vandaag review ik voor jullie deze lipstick van Catrice! Kijk je mee?

P1040922
P1040946

Voor degene die mij ook op Instagram volgde, wisten dat er 2 weken geleden een hele goede actie liep bij Kruidvat. Namelijk twee lipsticks van Catrice voor maar €5,- (!!)
Terwijl normaal gesproken, één lipstick al €3,99,- kost, dus dit was natuurlijk dé perfecte gelegenheid om nog wat lipstick kleuren te gaan toevoegen aan mijn stash!
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik van de; Ultimate Colour lijn van Catrice, zowat elke lipstick al heb. (Schaam-schaam hihi!)
Dus besloot ik dat mijn moeder er één mocht uitkiezen, en ik dan één. Zij koos voor; In a Rosegarden, deze lipstick konden jullie laatst al vinden in een review op mijn blog.
Zelf koos ik voor de kleur; Princess Peach, voor mijn doen echt een gewaagde kleur. Soms is het wel eens leuk om voor iets anders te kiezen! Toch?

P1040955
P1040967
P1040938
P1040996

Informatie over de lipstick


050 Princess Peach maakt deel uit van de Ultimate Colour lijn van Catrice. Dit is een lijn die bij het vaste assortiment hoort.
De Ultimate Colour lijn, is de lijn met de zwarte lipstick hulzen. Deze lipsticks zijn erg goed gepigmenteerd en de lijn bevat veel verschillende kleuren. Voor een budget merk zijn deze lipstick echt heel erg goed en ook leuk!

De verpakkingen van deze lipsticks vind ik er persoonlijk goed uitzien! Voor een budgetmerk ziet het er zeker niet goedkoop uit.
De lipsticks bevinden zich in een glanzende zwarte huls met aan de onderkant een stickertje in de kleur van de lipstick, en met nummer + naam van de lipstick. Altijd erg handig voor in je stash, zo vind je de juiste kleur snel!
Verder, zodra je de lipstick opent bevind zich allereerst natuurlijk de prachtige vorm van de lipstick. En wat Catrice wel erg leuk heeft gedaan is dat op elke lipstick hun logo bedrukt staat. Het is een klein detail, maar maakt het wel leuker!

P1050001
P1050007
P1050014

Kleuromschrijving – Swatch


De kleur 050 Princess Peach zou ik zelf omschrijven als een; Oranje/Peach kleur, al nijgt hij in dit geval net iets meer naar de oranje kant toe.
Vroeger dacht je bij zulke kleuren altijd; Dat draag ik alleen met Koninginnen Dag. Maar waarom alleen dan? Waarom zou je zo’n kleur ook niet gewoon dagelijks dragen? Ik merk steeds meer dat Make-up merken bijzondere kleuren lipsticks maken. Ik geef ze groot gelijk! Gewoon lekker uitproberen.

De lipstick is erg goed gepigmenteerd en knalt echt van je lippen af, gaaf! Hij bevat een mooie glans.

20150727_124943
20150727_125018
20150727_125135
Is de lipstick niet geweldig? Ik vind het eigenlijk best wel een leuke kleur! Een echte eye-catcher.
Zo’n kleur zal echt heel leuk staan bij zowel een wat heftigere look als een subtiele, hij knalt in ieder geval echt van je lippen af!
Het aanbrengen ging daarom ook super makkelijk, de lipstick is zacht en romig en glijd als boter over je lippen.
Een hele fijne textuur dus, de lipstick blijft al met al zo’n 3 uurtjes mooi zitten, daarna verliest hij wat intensiteit. Maar dat moet geen probleem zijn, althans ik neem altijd mijn lipstick mee in mijn tas. Dus na die 3 uur is het gewoon kwestie van even bijwerken.

P1040942

Ik ben weer erg te spreken over deze lipstick van Catrice, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. De lipsticks uit de Ultimate Colour lijn van Catrice zijn écht geweldig! Ik raad ze daarom ook absoluut aan!
Dus mocht je opzoek zijn naar een mooie, goed gepigmenteerde lipstick voor een leuk prijsje? Kijk dan zeker eens in de schappen van Catrice, want dit zijn echt budget toppers!

Catrice Ultimate Colour lipstick kost €3,99,- en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

4 gedachtes over “Catrice Ultimate Colour lipstick – 050 Princess Peach

Geef een reactie

