Kneipp | Douche Foams – Lavendel & Morning Kiss

P1050299

Wat is er nou lekkerder om na zo’n lange warme zomerdag, een verkoelende douche te nemen.
En om het dan nog eens extra lekker te maken, gebruik je uiteraard een heerlijk douche product!
Vandaag review ik twee van die heerlijke producten voor jullie, namelijk deze douche foams van Kneipp, kijk je mee?  

P1050261

Voor mijn blog had ik wel eens een keer zin om iets anders te reviewen dan alleen make-up producten.
Dus tijdens mijn tripje naar de Kruidvat besloot ik om eens bij de douche artikelen te gaan snuffelen. Wat betreft douche producten, ben ik dol op alles wat maar een heerlijk geurtje bevat! Het is toch het eerste waar je naar kijkt vind ik, en als ze dan ook nog eens een verpakking bevatten waarvan je gelijk al denkt; Ja! Die nemen we mee! – Wat wil je dan nog meer?

P1050265

Als een verpakking er al kleurrijk en vrolijk uitziet, spreekt dat je natuurlijk gelijk al aan! Althans, zo denk ik er wel over.
Wanneer ik voor zo’n groot schap sta vol met producten, zoekt je oog uiteraard eerst naar de leukste verpakkingen en daarna is het opzoek gaan naar de lekkerste geurtjes hihi!
Ik vind daarom de verpakkingen van deze Kneipp Douche Foams er echt heel leuk uitzien! Lekker vrolijk, lekker zomers!
Aan de hand van de verpakking kan je al zien om wat voor geur het gaat, dat is nog eens handig!
Alleen had er van mij qua tekst wel wat minder op gemogen aan de voorkant, ik vind persoonlijk wel als er teveel tekst opstaat dat je van gekkigheid niet weet wat je nou moet lezen om te begrijpen wat het product inhoud. Maar goed, verder ziet het er allemaal prima uit!

P1050293
P1050300
P1050302

Wat is een Douche Foam?


Een douche foam is eigenlijk een nog vrij nieuw soort douche product wat op de markt ligt. Qua substantie totaal anders dan een douche crème bijvoorbeeld.
Bij het gebruik van een douche foam komt er eerst een gel-achtige textuur uit, zodra je dit gaat uitsmeren op de huid veranderd het in een heerlijke zachte schuim textuur. De geur verspreid zich heerlijk over de hele huid en voelt echt zijdezacht aan.
Heel apart dus om te gebruiken, maar het is oh zo heerlijk onder de douche!

(Ze veranderen zelfs zo snel in schuim, dat het me helaas niet gelukt was om ook een foto te maken van de gel substantie haha!)

P1050275
P1050285

Ingrediënten lijst


Lavendel Douche Foam:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Laureth-4, Isopentane, Glycerin, Isobutane, Isopropyl Palmitate, Parfum (Fragrance), Sorbitol, Lavandula Hybrida Oil, Linalool, Limonene, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citric Acid, PEG-14M.

Morning Kiss:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Laureth-4, Isopentane, Glycerin, Isobutane, Isopropyl Palmitate, Parfum (Fragrance), Sorbitol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Limonene, Aplha Isomethyl Ionone, Linalool, Citronellol, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citric Acid, PEG-14M.

P1050274
P1050281

Kneipp | Douche Foam – Lavendel


‘ Verwen jezelf en je huid met de rijk schuimende Kneipp Lavendel Douche Foam. Ervaar de ontspannende werking van lavendel. De foam voelt heerlijk zacht aan op je huid.
Kneipp Lavendel Douche Foam is vrij van conserveringsmiddelen (zoals parabenen) en minerale oliën. De foam bevat natuurlijk verzorgende werkstoffen en is pH-neutraal. Dit product is dermatologisch getest. ‘

♥ Hoe heb ik deze douche foam ervaren?
Voor onder de douche vind ik de geur van Lavendel echt heerlijk! Je raakt er inderdaad erg ontspannen van, en dat is fijn!
De geur bleef ook nog lekker na hangen op mijn huid, nadat ik onder de douche vandaan kwam. Ik vond het een erg fijne geur om te gebruiken, hij schuimde lekker! En de geur, tja geweldig! Echt een aanrader als je even lekker wilt ontspannen.

P1050282
P1050290

Kneipp | Douche Foam – Morning Kiss


‘ Kneipp Douche Foam is een heerlijk zacht product voor iedereen die houdt van een fruitige geur en een liefdevolle verzorging. De heerlijke en zachte geur van oranjebloesem en de voedende jojoba olie zorgen voor een bijzondere douche ervaring. Een heerlijk zachte huid is het gevolg. ‘

  • Voor een heerlijk zachte huid
  • Met voedende jojoba-olie

‘ De heerlijke geur zorgt voor een goed begin van de dag of juist voor heerlijke ontspanning na een drukke dag. De diepe verzorging maakt de huid weer soepel en zacht. De vochtbalans wordt daarnaast op een natuurlijke wijze herstelt. De foam is zo de perfecte dagelijkse doucheverzorging. ‘

Hoe heb ik deze douche foam ervaren?
Deze variant is weer totaal anders dan de intense Lavendel geur van net, de ‘Morning Kiss – douche foam’ is heerlijk fris en ruikt fruitig!
Perfecte geur om de ochtend mee te beginnen, zo word je op een fijne manier wakker.
Ook deze variant vond ik erg fijn en lekker in gebruik. Was ook erg fijn om twee verschillende geuren te testen, zo kon ik ook goed afwisselen. Is ook maar net waar je op dat moment zin in hebt! De ‘Morning Kiss’ is ook wederom een aanrader als je gaat voor een fijne frisse geur.

P1050267

Eindconclusie:

Ja! Ik raad zeker weten deze douche foams van Kneipp aan, allereerst omdat hun geuren echt intens heerlijk zijn! Er genoeg keus is in het assortiment, dus voor ieder wat wils. En omdat ze heerlijk in gebruik zijn onder de douche, ze schuimen super lekker! Voelen erg zacht en fijn aan, en de geur blijft lekker hangen op de huid.

Kneipp | Douche Foam 200ml – kost €6,99,- en is o.a te koop bij de Kruidvat.

Geef een reactie

