Catrice | Multi Matt blush – 020 La-Lavender

P1050803

Hoewel de herfst nog lang niet voor de deur staat, (al zou je soms denken van wel met het weer hier in Nederland) heb ik soms wel al enorm veel zin om de donkere kleuren qua make-up erbij te pakken! Zo ook met deze mooie, vrij donkere, blush uit de nieuwe herfst/winter collectie van Catrice. Vandaag review ik deze nieuwe parel voor jullie, kijk je gezellig mee?
P1050778

Een paar weken geleden verschenen de eerste blogposten al online over de nieuwe herfst/winter collectie van Catrice.
Catrice veranderd altijd 2x per jaar haar assortiment, voor de zomer, en ze knallen nog één keer in het najaar!
Hierbij gaan er een aantal producten uit het assortiment, en daarvoor komen weer nieuwe pareltjes terug.

Mijn hart maakt altijd een blij sprongetje als ik de eerste pers foto’s al zie waar de nieuwe collectie op weergeven staat!
Ik word ook altijd razend enthousiast omdat er weer zoveel leuke & mooie producten tussen zitten! Hebben, hebben, hebben, mijn beauty-hartje wilt jullie zo graag! Haha.
Al vind ik wel dat Catrice soms wel erg goede producten uit hun assortiment haalt, gelukkig was dat dit keer niet bij mij het geval en blijven mijn oude favorieten nog steeds in het assortiment, pfieuww!

P1050784

Catrice heeft in het verleden als eens vaker een; Multi Colour blush in haar assortiment gehad. Mijn aller-allereerste review ging toevallig over deze blush, uit het oude assortiment toen die tijd nog.
Op dit moment zijn die kleuren al een tijdje weg uit het assortiment, en daarvoor in de plaatst zijn twee geheel nieuwe; Multi Matt blushes uitgekomen.

Een nieuwe naam, dezelfde verpakking, maar met een nieuwe inhoud! We zijn uiteraard erg benieuwd!

P1050744
P1050752
P1050737

                                                                      Verpakking


Dat is eigenlijk het enige wat precies hetzelfde is gebleven, deze ‘Multi Matt blush’ bevind zich nog steeds in de mooie kleine vierkanten verpakking.
Die overigens goed stevig aanvoelt, met een erg goede sluiting (kreeg hem nauwelijks open haha!).
Terwijl hij gewoon simpel met een druk systeem werkt, maar goed, het kan maar goed dicht zitten, toch? (:

Voor de rest staat alle informatie er ook nog steeds goed duidelijk op, dit doet Catrice altijd wel erg netjes! Nooit teveel poespas op een verpakking. Catrice houd van duidelijkheid, en ik geef ze groot gelijk!

En wat ik altijd een groot voordeel vind, je ziet gelijk de kleur door de verpakking heen! Scheelt veel zoeken in je stash.
En even meiden.. is het patroontje niet super schattig op de blush, wat een leuk klein detail nog! Volgens mij weten jullie nu wel genoeg over de verpakking hihi, laten we snel doorgaan naar de prachtige inhoud!

P1050724

                                                         Wat houd de Multi Matt Blush in?


Eigenlijk vrij simpel, maar wil het toch even kort behandelen.
Deze blush bestaat uit 4 verschillende matte kleuren, die meestal overlopen van licht naar donker. Zo ook in dit geval.
Je kan de kleuren dus zowel los, als met elkaar dragen. Superhandig voor bijvoorbeeld op reis! Zo heb je altijd meerdere kleurtjes in één verpakking bij je.
Ik vind het zelf een erg leuke uitkomst! Naast dat er natuurlijk ook nog blush palettes bestaan, waar ik ook dol op ben.
Maar zo’n klein formaatje als dit, met ook evengoed nog 4 verschillende kleuren, ja dikke prima ook!

P1050761
20150801_101313

                                                   Swatches en Kleuromschrijving


De Multi Matt blush bestaat dus uit 4 verschillende kleuren, die stuk voor stuk vrij goed gepigmenteerd zijn en makkelijk op te bouwen zijn in intensiteit.

Hier de kleuren kort omschreven;
(Van links naar rechts)

– Een hele lichte poeder roze kleur
– Een oudroze kleur
– Een donkere oudroze/oudpaarse kleur
– Een donkere roestbruine/paarsige kleur

Ik vind de kleurencombinatie erg mooi! En vind deze blushes vooral perfect voor het naseizoen.
De kleuren zijn namelijk mooi warm, ik hou daar echt het meeste van! Prachtig! Vooral als ze ook goed gepigmenteerd zijn.
Naast deze variant, 020 La-Lavender, heb je ook nog 010 Love, Rosie! – deze bevat lichtere kleuren.

CATRICE MULTI COLOUR BLUSH
                                                               Zonder blush – Met blush
CATRICE MULTI COLOUR BLUSH-001
                                                                       Allebei met blush

En ook op mijn gezicht komt hij mooi tot zijn recht! Ik draag hem het liefst alle 4 de kleuren bij elkaar, en wat is deze blush mooi op te bouwen zeg! Voor een blush, heeft dit kleine palette echt een goede en fijne pigmentatie.
Deze blush combinatie kan je prima elke dag gebruiken! Hij past namelijk bij zoveel verschillende looks. Good job Catrice!

P1050813

Ja! Ik ben erg te spreken over deze nieuwe Multi Matt blush van Catrice. En raad hem jullie zeker weten aan! Voor een leuk prijsje heb je een handig klein doosje met 4 prachtige – verschillende kleuren. Wat wil je nou nog meer?

Catrice Multi Matt blush kost €3,99,- en is o.a te koop bij de Kruidvat.

Geef een reactie

