DR. Van der Hoog | Cocos & Mint – Gezichtsmasker

Wat is er nou lekkerder om na een lange werkdag, s’avonds neer te ploffen in je pyjama op de bank, met Netflix aan en een heerlijk maskertje op je gezicht! Dr. van der Hoog helpt ons daar een handje bij mee met deze onwijs lekkere gezichtsmasker. Ik waarschuw jullie, na het lezen van deze review ren je gelijk naar de winkel toe, haha! Kijk gezellig mee naar mijn review!

Jullie raden het vast nooit, maar ik kwam dit heerlijke masker tegen bij de Action. (Ja, echt!) En voor degene die mij al langer kennen, weten dat ik echt onwijs verslaafd ben aan de geur van kokos, maakt niet uit waar het in zit. Ik hou echt van die geur!
Dr. van der Hoog heeft daar erg slim op ingespeeld en heeft in zijn assortiment zo’n heerlijke maskertje liggen met o.a de geur van kokos.
En tja, ik zou Renée niet zijn als ik dat niet gelijk meeneem in mijn winkelmandje hihi! Vandaag review ik deze met alle liefde voor jullie.

Ondanks dat het maar om een simpel gezichtsmaskertje gaat van een euro’tje, vind ik wel dat Dr. van der Hoog de uitstraling van de verpakking er prima heeft laten uitzien! Het sprak mij gelijk aan toen ik aan het rondsnuffelen was bij de Action.
Vrolijke lime-groene kleurtjes, samen met de afbeeldingen van kokos noten, ja.. dit gezichtsmasker schreeuwde om mijn aandacht!
Ik vind de verpakking er leuk uitzien! Informatie etc. staat ook prima en duidelijk aangegeven.
Zodra je de verpakking open maakt, bevind zich daarin het plastic zakje met de onwijs lekkere inhoud, hmmm nu ik deze review schrijf heb ik zin om nog meer in te slaan van dit gezichtsmasker!

Ingrediënten lijst


Aqua, Kaolin, Propylheptyl Caprylate, Glycerin, Titanium Dioxide (CI: 77891), Steareth-2, Alcohol, Stearic Acid, Propylene Glycol, Panthenol, Acetate, Peppermint (Mentha Piperita) Leaf Extract, EDTA, Bisabolol, Mannitol, Cellulose, Hydroxypropyl Phenoxyethanol, Methyparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum.

Wat beloofd dit masker?


Hij beloofd; Vochtregulerend en verfrissend te zijn. Een masker die voor elke huidtype te gebruiken is. Aangezien hij er voor zorgt dat je huid goed gehydrateerd word. En het vochtbalans weer goed maakt.

Substantie en geur


Volgens mij weten jullie ondertussen wel dat de geur ongetwijfeld heerlijk naar kokos ruikt, maar niet alleen kokos.
Dr. van der Hoog voegt er ook een beetje mint/pepermunt aan toe. Hoe heerlijk verfrissend wil je het hebben?
De substantie is, zoals de meeste gezichtsmaskers, een heerlijke dikke textuur. Waarmee je dus een mooi maskertje kan creëren op je gezicht haha!
Dit gezichtsmasker bevat ook kleine scrub-deeltjes. Dus zodra je het maskers eraf wast, reinigt hij je huid ook gelijk goed!

De geur is echt onwijs lekker! En totaal niet overheersend, vooral de kokos is op een subtiele manier aanwezig.
Het masker ruikt erg verfrissend, heerlijk om jezelf even goed te verwennen!

Hoe heb ik dit gezichtsmasker ervaren?


Op het eerste gezicht was ik best wel sceptisch over gezichtsmaskers, in het verleden geen fijne ervaringen mee gehad. De meeste droogte mijn huid echt heel erg uit.
Maar wauw! Wat ben ik over dit gezichtsmasker van Dr. van der Hoog te spreken zeg! Wat een heerlijk – geweldig masker is dit!

Hij ruikt onwijs lekker, brengt fijn aan, nadat je hem zo’n 15/20 minuten hebt laten intrekken. Masseer je hem onder de douche nog eens fijntjes uit over de huid, zodat de kleine scrub deeltjes ook hun laatste werkjes kunnen doen.
En nadat je hem goed hebt afgespoeld, is je huid echt baby zacht en je krijgt er zo’n fris gevoel van!

Zodra je het masker ook aan hebt gebracht op het gezicht, voel je een zacht verkoelend effect. Het masker irriteert totaal niet als hij op de huid ligt, ook niet als hij langzaam opdroogt. En de geur is op een subtiele en lekkere manier aanwezig, echt meiden, hij ruikt zo onwijs lekker! Ik raak er maar niet over uitgepraat!

Één ding weet ik zeker, ik raad dit masker absoluut aan! Een perfect maskertje om je huid net ff weer die vocht-boost te geven!

Dr. van der Hoog kost maar €0,89,- (!!) en is te koop bij de Action.
(De verpakking bevat één zakje, waar je makkelijk 2x uit kunt halen!)

Een gedachte over “DR. Van der Hoog | Cocos & Mint – Gezichtsmasker

  1. Pingback: DR. Van der Hoog | Chocolade gezichtsmasker |

Geef een reactie

