Rituals | Hammam Delight – Fresh Eucalyptus & Rosemary ; Foam Shower gel

Het gevoel van een heerlijk ontspannen dagje Sauna Wellnes in huis halen? Ja dat kan!
Rituals helpt ons daar graag een handje bij mee, namelijk met hun héérlijke douche foams.
Dus pak er een lekker glas drinken bij en kom heerlijk tot rust tijdens het lezen van mijn review, veel leesplezier!

Rituals, het populaire merk als het gaat om heerlijke huidverzorging! Een merk waar ik tot mijn verbazing eigenlijk niks van in mijn stash heb liggen, zonde want oh mijn hemel wat een heerlijke producten verkopen hun! Daarom gebruik ik de producten die ik een keer voor mijn verjaardag heb gekregen, ook heel weinig, vind het zo zonde als ze opgaan hihi!
Maar goed, mijn schoonmoeder daarin tegen, die helpt mij wel een handje mee aan mijn blog! Laatst vroeg ze aan me of ik een aantal producten wilde reviewen die zij gekocht had, en daar zat onder andere deze douche foam van Rituals bij, dus 1+1 = 2, ik kon eindelijk weer genieten van een heerlijk product van Rituals! Een product uit de Hammam Delight – lijn, voor mij nog geheel onbekend. Dus ben onwijs benieuwd!

Is de verpakking niet super vrolijk? Dit spreekt toch gelijk aan als je zo’n winkel binnen loopt! Een geweldige knal heldere – lichtblauwe fles, met daarop het logo en andere belangrijke informatie. Ja, ik vind de uitstraling er goed uitzien van deze douche foam.
Een leuke vrolijke verpakking! En wat hou ik van die kleur blauw!
Het product komt er uit doormiddel van een pompsysteem, dit vind ik persoonlijk erg prettig en ik vind dat ze dit best vaker bij douche gels o.a. mogen doen, is toch veel makkelijker?     

De douche foam gel komt uit de Hammam Delight – lijn, een lijn die er pas écht voor zorgt dat je heerlijk ontspant onder de douche.
Deze lijn haalt echt het ontspannen gevoel in huis van een heerlijk dagje Sauna. Dus mocht je even ultiem genieten? Dan ben je bij deze Rituals lijn aan het goede adres!


                                                           Inhoud van het product


Wat is een douche foam gel?
Een douche foam gel is een product voor onder de douche, wat eerst als een gel substantie uit de verpakking komt en nadat je dit hebt aangebracht op de huid veranderd het in een heerlijke zachte schuim.

Geuromschrijving;
De geur bestaat uit Eucalypstus en Rozemarijn, een perfecte geur dus voor als je even lekker wilt onstpannen! En ook erg handig bij bijvoorbeeld een griepje, door de Eucalyptus opent het goed alle verstoppingen. Heerlijk dus!

                                                          Ingrediënten lijst


AQUA/WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SORBITOL, ISOPENTANE, PARFUM/FRAGRANCE, ISOPROPYL PALMITATE, ISOBUTANE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CITRIC ACID, HEXYL CINNAMAL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LIMONENE, CITRONELLOL, LINALOOL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF OIL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CINNAMYL ALCOHOL.

                         Hoe heb ik deze Rituals – Douche foam gel, ervaren?


Ik vond het echt een heerlijke douche foam gel! Al moet je wel van de geur houden, Eucalyptus is natuurlijk onder andere erg sterk van geur. Dus je moet daar wel tegen kunnen. Maar ik vind het heerlijk! Zodra je de douche foam gel hebt aangebracht komt eerst de geur van de Eucalyptus vrij, en daarna begin je ook langzamerhand de Rozemarijn te ruiken op een fijne subtiele manier.
De twee geuren samen ruiken erg fris en zijn wel echt aanwezig.
De foam gel voelt lekker zacht aan op de huid, de geur blijft ook op een fijne manier aanwezig nadat je onder de douche vandaan komt.
Ja! Ik raad deze dus zeker weten wel aan, ik zou zeggen haal het heerlijke ontspannen gevoel van een Sauna Wellnes ook bij jou in huis! Want ontspannen word je zeker van deze heerlijke douche foam gel van Rituals!

Rituals | Hammam Delight – Fresh Eucalyptus & Rosemary ; Foam Shower gel 200ml kost €8,- en is te koop in de Rituals winkel en op hun webshop.

Geef een reactie

