Calvin Klein | CK IN 2U her – Eau de toilette parfum

Voor vandaag leek het me wel weer eens leuk om een heerlijk parfum voor jullie te reviewen! Laatst verwende ik mijzelf met dit lekkere geurtje van Calvin Klein, die nu voor een heel leuk prijsje verkrijgbaar is bij de parfumerie! Dus kijk je snel mee naar mijn review?

Ik ben echt dol op heerlijke parfums! Er zijn nog zoveel verschillende geuren die ik dolgraag zou willen toevoegen aan mijn stash, maar ik betrap mijzelf erop dat ik eigenlijk nooit een lekker parfum voor mezelf koop.
Meestal alleen tijdens mijn verjaardag, als ik cadeaubonnen vraag voor de Douglas bijvoorbeeld. Daar moest dus maar eens verandering in komen, want je mag best jezelf af en toe ook eens goed verwennen toch?

Laatst stapte ik de Douglas binnen en kwam ik dit heerlijke geurtje tegen van Calvin Klein, die op dit moment sterk afgeprijsd is en je nu dus voor een wel heel leuk prijsje kan score! Zonder te twijfelen kocht ik dus eindelijk eens een lekker geurtje voor mijzelf.



De parfum word in een mooi metallic – achtig, doosje geleverd met daarin natuurlijk het parfum! De flacon zelf ziet er mooi verzorgd uit. Ergens doet het me denken aan de zomer, en dat zal ook wel zo zijn – want nadat ik de geur rook dacht ik gelijk aan zon/zee/strand. Een echte zomer geur dus!

De flacon zelf is van glas, een mooie grote fles! (Kan ook niet anders als die 100ml (!!) is) 
Het logo van Calvin Klein hebben ze uitgesneden in de verpakking, dit geeft een apart/leuk detail.
Een mooie mat – witte verpakking, waarvan de geur net zo goud kleurig is als de zon. Ja de verpakking ziet er goed verzorgd uit!

                                                                  Informatie over de geur


Calvin Klein | CK IN2U her – Eau de Toilette is een geur die de vrijheid van jongeren uitbeeldt. De geur bevat frisse bloemachtige noten met een houtachtig, oriëntaals hart. IN2U Women opent met verse roze grapefruit en bergamot met vlagen van bladeren van rode bessen. Het hart van deze geur van Calvin Klein bevat suikerorchidee en witte cactus. De geur eindigt met vlagen van amber, rode ceder en vanille

                                                 Eindconclusie – Hoe vond ik deze parfum?


Deze eau de toilette van Calvin Klein is echt héérlijk! Een echte zomergeur, dat absoluut.
Het is wel een geur waar je van moet houden, en ergens vind ik hem zelfs een beetje een ‘ Uniseks ‘ geur.
Ondanks dat het een Eau de Toilette is, is hij erg sterk van geur en dus duidelijk aanwezig. Maar ik hou daar wel van!
De geur is zwaar en warm, de grapefruit ruik je er absoluut in terug. Verder ruik je de vanille ook ergens erin terugkomen. Het is een aparte geur, laten we het daar op houden. Je moet hem daarom ook wel eerst even gaan ruiken voordat je besluit hem mee te nemen. Maar, ja! Ik raad hem absoluut aan. Heerlijke geur die redelijk lang blijft hangen!

Calvin Klein | CK IN 2U her – Eau de toilette 100ml kost nu €19,60,- bij de Douglas.

Geef een reactie

