Revlon | Colorstay Nailpolish – 100 Buttercup

Het gevoel van de zomer nog eens extra terug brengen op je nagels, ja Revlon helpt ons daar wel een handje bij mee!
Vandaag review ik voor jullie deze super leuke nagellak van het merk, dus kijk je gezellig mee?

20150808_172528

Ik begin nu steeds meer mijn liefde voor nagellak terug te krijgen, vroeger had ik echt bakken vol met zóveel verschillende kleuren. Maar doordat ik nu fulltime als Kapster & Caissière werk draag ik het vrijwel nooit meer.
Dit omdat het er zo snel af gaat, vooral in het kappersvak. Doordat ik de hele dag natuurlijk in aanraking kom met water.

Maar ik begon het echt te missen, de laatste tijd kwam ik zoveel leuke nagellak foto’s tegen op Instagram. Dat ik besloot om tijdens het shoppen van Make-up, vanaf nu dan ook eens een leuk nagellak kleurtje mee te nemen!
Uiteindelijk vond ik deze superleuke kleur van Revlon, ik ben super benieuwd hoelang deze houd bij mij, jullie ook?

P1060170
P1060156

Revlon, voor mij wel een bekend make-up merk van horen zeggen, maar eigenlijk zelf nog nooit wat van geprobeerd!
Nou druppelt het make-up merk wel langzaam bij ons in de schappen bij de Action, ideaal moment dus om eens wat uit te proberen.

De verpakking van de nagellak vind ik er prima uitzien, niet heel bijzonder. Maar wel mooi genoeg als basic verpakking.
De onderkant is gemaakt van stevig glas, en de bovenkant is langwerpig – zwart, en van plastic gemaakt.
Qua inhoud bevat de nagellak 11.7 mL, wat volgens mij best veel is voor een nagellak. Het schijnt bijna net zoveel te zijn als de inhoud van een O.P.I lakje, kan je nagaan! Dus je kunt er wel lekker lang mee doen en dus ook vaak gebruiken!
Tot slot vind je aan de bovenkant van de nagellak, een stickertje met daarop de naam van de nagellak.
Ik heb gekozen voor de kleur; 100 Buttercup, is de naam niet ontzettend leuk! Net even dat extra stukje toevoeging aan een product.

P1060139
20150808_172351

Buttercup is een pastel – lichtgele kleur, echt ik hou van deze kleur geel! Lekker vrolijk! Mooi subtiel te dragen, en perfect voor de lente/zomer!
De nagellak bevat een smal – basic kwastje, niet heel bijzonder maar wel makkelijk in gebruik.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur ook meer uit naar de wat dunnere kwastjes bij nagellak, zo kan je toch meer precies te werk gaan.
De substantie is wel aan de dunne kant, dus daar moet je wel rekening mee houden tijdens het aanbrengen.

REVLON NAGELLAK

Is de kleur niet onwijs leuk? Ben zo blij met dit lakje!
Het aanbrengen ging vrij gemakkelijk, door het dunne kwastje kon ik mooi precies te werk gaan.
Voor het beste/mooiste resultaat heb ik uiteindelijk 3 dunne laagjes gebruikt van de nagellak.
Daardoor duurde het wel iets langer voordat hij droogte, maar ach ‘ lekker een serie op Netflix opgezet en wachten maar!
Voor zo’n lichte kleur als deze, vind ik hem qua dekking wel goed! Hij schemert totaal niet door, bevat een subtiele glans en dekt volledig. Top toch!

P1060130

En terwijl ik dit nu schrijf zit de nagellak er al 4 dagen perfect op zonder ook maar ergens te ‘chippen’. Ja, bij mij kwam er wel even een – wauw! – momentje. Hij overleeft tot nu dus al 2 volle werkdagen in de Kapsalon, waarbij ik de hele dag door met water in aanraking ben geweest. Normaal gesproken ligt een nagellak er bij mij dan zo af, maar deze; Wauw wat een topper!
Die gaat het sowieso nog wel even redden, denk dat hij gemakkelijk een week mooi blijft zitten. Toppie, toppie, dat zien we graag!

Ik ben onwijs erg te spreken dus over deze prachtige nagellak van Revlon! Dus, ja! Ik raad hem absoluut aan.
Dus schrik niet, hij kost maar €0,99,- (!!) en is te koop bij de Action.

Een gedachte over “Revlon | Colorstay Nailpolish – 100 Buttercup

Geef een reactie

