Catrice | Longlasting Lip Pencil ‘waterproof’ – 170 Plumplona Olé

De nieuwe fall/winter collectie van Catrice loopt al heerlijk te schitteren in de schappen, en dat kan ook niet anders met deze knal – kleurige lipliner die geheel nieuw is in het assortiment. Vandaag review ik hem voor jullie, dus je weer gezelllig mee?

Het zal jullie natuurlijk vast niet ontgaan zijn dat er zowel bij Catrice als Essence, een aantal nieuwe producten in het assortiment liggen. Hebben jullie zelf al iets leuks kunnen score?
Ik wel! Want wat een leuke nieuwe producten liggen er in de schappen. Ja dit keer maakte vooral Catrice mijn kleine – Beauty hartje – erg gelukkig.
Want zeg nou zelf, zo’n geweldige kleur als deze lipliner laat je toch niet zomaar liggen?


Wat betreft de uitstraling van de producten van Catrice, vind ik dat ze voor een budgetmerk echt een goede verzorging geven aan de uitstraling/vormgeving van hun verpakkingen. Het ziet er altijd goed uit, en zelfs een beetje ‘luxe’. Dikke prima!

Zo dus ook met deze nieuwe lipliner in het assortiment, die net als de andere lipliners uit het vaste assortiment verpakt zitten in de vorm van een potlood. Zowel de dop als het potlood zelf, voelt goed stevig aan en toont totaal niet goedkoop.
Het ziet er goed uit! Groot pluspunt aan deze verpakking vind ik, dat hij gelijk in de kleur is weergeven als wat het potlood ook is. Het sprak me in ieder geval gelijk aan in de winkel! En wat is het handig terugvinden als je hem in je make-up stash hebt liggen. Ja de verpakking ziet er wederom goed uit.

                                                              Wat beloofd het product?


Deze lipliner van Catrice belooft allereerst waterproof te zijn, kijk! dat is nog eens gunstig. Perfect voor een date – avondje bijvoorbeeld.
Verder bevat de lipliner Vitamine C en E, als dat echt zo is, is dat altijd mooi meegenomen. Lipliners zijn over het algemeen erg droog voor de lippen natuurlijk, dus een kleine verzorging erin komt altijd goed van pas.
En tot slot belooft de lipliner om tot wel
4 uur mooi op zijn plek te blijven zitten. Ik ben erg benieuwd dus!

Wat is een lipliner?

Voor degene die totaal geen idee hebben van wat een lipliner nou inhoud, ik leg het graag kort even uit aan jullie.
Een lipliner is een make-up product wat je gebruikt als basis voor onder je lipstick. Het mooiste is om naast je lipliner, een lipstick te hebben die vrijwel exact dezelfde kleur heeft als de lipliner. Zo komt hij voor je lipstick het beste over.
Een lipliner kan je zowel op je lip – lijn, als over je gehele lippen aanbrengen. Zodra je dit gedaan hebt breng je de kleur lipstick erover heen aan. De lipliner zorgt ervoor dat de lipstick nog intenser van kleur is, en dat de lipstick een nog langere houdbaarheid heeft op je lippen.
Maar, een lipliner kan je natuurlijk ook los gewoon dragen, zoals ik in deze review heb gedaan!




170 Plumplona Olé grappige naam niet? – Is een klassieke ; Bordeaux rode – Aubergine paarsachtige kleur.
Een geweldige mooie kleur die perfect is voor dit najaar, het is een kleur die áltijd goed zal blijven in Beautyland.
De kleur is goed gepigmenteerd en vrij intens van kleur. Het enige nadeel aan zulke kleuren, vooral in zo’n stroeve vorm als van dit potlood, is dat je de kleur echt goed moet aanbrengen. Zulke kleuren willen vaak nog wat doorschemeren, en dus niet overal gelijkmatig zijn. Maar goed, buiten dat feit om vind ik de kleur echt gaaf!


En dan ‘tromgeroffel’ – de kleur op mijn lippen. WAUW! Echt wat ik deze kleur gaaf, kan niet wachten om hem vollop te gaan dragen dit najaar. Wat betreft mijn verhaal net over het eventueel doorschemeren van de kleur, nou dat is bij deze lipliner totaal niet het geval! Als je gewoon goed precies te werk gaat, dekt de lipliner overal gelijkmatig.
Je voelt de lipliner wel echt zitten op je lippen doordat hij zo stroef is, maar dat is in de meeste gevallen zo bij lipliners dus daar stoor ik me verder ook niet zo aan.
Wel vind ik dat de lipliner zeker wel waterproof is, hij geeft totaal niet af als ik bijvoorbeeld een glas drinken neem.
Verder blijft hij makkelijk die 3/4 uurtjes mooi op mijn lippen zitten zonder ook maar enige intensiteit te verliezen.

Dus voldoet hij aan de beloftes? Ja!

Dus mocht je alvast opzoek zijn naar mooie make-up producten voor dit najaar, neem dan zeker even een kijkje bij deze lipliner van Catrice. Want ik raad hem zeker weten aan!

Catrice | Longlasting Lip Pencil kost €1,99,- en is te koop bij de Kruidvat & Trekpleister.

Een gedachte over “Catrice | Longlasting Lip Pencil ‘waterproof’ – 170 Plumplona Olé

  1. Pingback: Catrice | Longlasting Lip Pencil Waterproof – 070 I Got You Babe! |

Geef een reactie

