Max & More – Illuminating Face Primer

Een product wat beloofd dat je make-up een nog langere houdbaarheid heeft, ja ook de Action komt nu uit met een gezichtsprimer. Ik nam deze budget primer eens even goed onder de ‘Beauty – loep’, en vandaag bespreek ik hem uitgebreid voor jullie, kijk je mee naar mijn review?

Een tijd terug zag ik allerlei verschillende foto’s op Instagram voorbij komen bij mijn mede collega – bloggers, van een aantal nieuwe producten in het make-up schap van de Action.
Niet alleen nieuwe make-up producten, maar ook een nieuw uiterlijk van de producten!
Natuurlijk kon ik het niet laten om zelf ook even rond te gaan snuffelen, en uiteindelijk besloot ik alleen om de Primer mee te nemen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe deze budget Primer het gaat doen!




De uitstraling van de verpakkingen hebben in ieder geval goed vooruitgang geboekt! Wat ziet dat er nu beter uit zeg!
Geen goedkope plastic verpakkingen meer, nee dit keer komt het merk Max & More met een mooie strakke – glazen flacon, met daarin de inhoud van de Primer.
En dat niet alleen, daar om heen zit eerst nog een keurig doosje. Ja ik hou hier wel van, als producten keurig netjes ingepakt zitten.
Op de verpakking van de doos vind je alle informatie + ingrediënten lijst van de Primer. En dat staat ook nog eens duidelijk beschreven op het product zelf.
Verder bevat deze Primer een pomp – systeem, erg fijn! Dit werkt niet alleen prettiger maar ook erg hygiënisch!

                                                         Ingrediënten lijst


Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, C9-11 Isoparaffin, C10-13 Isoparaffin, Nonane, C10-13 Isoparaffin, C13-16 Isoparaffin, Glycerin, Dimethicone/Pheryl Silsesquioxane/Phenyl Bis-silsesquioxane Crosspolymer, Bis-phenylpropyl Dimethicone, Propylparaben, May Contain [+/-]: Titanium Dioxide, Isopropyl Titanium Trisostearate, CI 77491, CI 42090, CI 45410.


                                                      Wat beloofd dit product?


Max & More Concealing Face Primer is de perfecte basis voor make-up en is geschikt voor alle huidtypen. Deze Concealing Face Primer verbergt oneffenheden, maakt uw huid egaler en zorgt ervoor dat make-up gedurende de dag langer mooi blijft zitten. De Primer is makkelijk aan te brengen, smeert makkelijk uit en voorkomt het in de huid trekken van foundation.



De substantie van de Primer is echt zoals een Primer hoort te zijn, een wit/doorzichtig matte – achtige substantie.
Die aanvoelt als een soort serum. En die in dit geval ruikt naar zo’n standaard make-up geur. Zonde! Had hier toch een lekker geurtje aan toegevoegd hihi.
Verder zie ik niks speciaals/anders aan deze primer, het is dus echt een standaard – zoals het hoort, primer.


                           1e foto: Zonder Primer – 2e foto; Met Primer – 3e foto; Full-face foto.

                                   Eindconclusie – Hoe heb ik dit product ervaren?


In eerste instantie was ik super enthousiast over dit product! Yes! Eindelijk weer een budget primer op de markt.
Maar helaas vind ik hem ontzettend erg tegenvallen. Het product doet voor mijn huid totaal niks goeds. Erg zonde!
Het product laat zich redelijk makkelijk uitsmeren, maar hij blijft op mijn huid erg vettig. En trekt voor mijn gevoel ook niet goed in, in mijn huid.
Daardoor krijg ik het gevoel alsof ik ook mijn foundation niet goed uit kan werken op mijn huid.
Het lijkt wel alsof hij continu maar blijft verschuiven doordat de Primer ook niet goed hecht aan de huid.

Een Primer hoort ervoor te zorgen dat je foundation de gehele dag perfect blijft zitten. Dat hij echt als het waren – vast zit aan je huid en dus niet kan verschuiven.
Maar aan het einde van de dag zit mijn foundation echt niet meer zo mooi als dat ik wil. Het zit zelfs nog beter als ik hem aanbreng zonder de primer eronder.

Dus nee, deze primer werkt voor mijn huid écht niet goed. Raad ik dit product aan? Nee! Erg zonde, want het had zo’n goed budget alternatief kunnen zijn. Maar helaas, en dat ondanks dat het merk Max & More beloofd dat deze primer geschikt is voor alle huidtypen. Voor mij werkt hij totaal niet.

Max & More – Illuminating Face Primer (30ml) ; kost €1,99,- en is te koop bij de Action.

Geef een reactie

