Catrice | Ultimate Colour lipstick – 410 Rocking Like A Pink-Star

Als groteLipstick liefhebster kon ik het natuurlijk echt niet laten om ook vooral even rond te snuffelen bij de nieuwe lipsticks uit de fall/winter collectie van Catrice. Vandaag review ik deze beauty voor jullie! Kijk je gezellig mee?


Toen het persbericht uitkwam met de foto’s van de nieuwe fall/winter collectie van Catrice, was het allereerste wat ik deed; de nieuwe lipsticks bekijken!
Ik ben echt dol op lipsticks! Het is mijn favoriete make-up product. Op budget gebied is Catrice daarom ook mijn favorieten merk als het gaat om lipsticks. De kwaliteit van dit merk is echt geweldig!

Helaas brachten ze voor dit najaar maar 2 nieuwe kleuren uit, alleen deze sprak mij aan van de twee.
De andere lipstick was namelijk een; bordeaux – paars achtige kleur, die heel erg lijkt op een kleur die ik al heb van Catrice.
Maar goed, beter iets dan niets toch! Deze lipstick die ik uiteindelijk als enige kocht is net zo mooi. Laten we hem snel eens van dichtbij bekijken!




En ook deze lipstick zit verpakt in de gebruikelijke ; Glanzende zwarte huls met zowel op de dop, als op de lipstick het logo van Catrice gegraveerd.
Deze nieuwe lipstick behoort tot het vaste assortiment en hoort bij de Ultimate Colour – lijn, dit is mijn favorieten lipstick lijn van Catrice. De lipsticks uit deze lijn zijn ontzettend goed gepigmenteerd voor een budget merk! En de houdbaarheid is geweldig!
Onderaan de lipstick bevind zich een stickertje met de kleur + naam van de lipstick. Ook deze naam hebben ze weer erg leuk bedacht erbij! Het maakt een product toch net iets leuker als ze naast een cijfer, ook een leuke naam eraan geven!
Voordeel aan zo’n stickertje onderaan de lipstick, als je de lipstick ondersteboven neerzet in je stash vind je ze een stuk makkelijker hierdoor!


Rocking Like A Pink-Star – de naam liegt er absoluut niet om! Het is een medium – roze/paarsige kleur met een metallic glans erin verwerkt.
De kleur knalt echt van je lippen af! Want wauw! wat is hij gaaf zeg. Hoewel ik niet zo’n hele grote liefhebster ben van; metallic glans in make-up producten, vind ik het bij deze lipstick wel erg gaaf!
Voor een metallic – lipstick, is hij vrij goed gepigmenteerd! Had ook niet anders verwacht van Catrice.


Kijk nou toch! Deze kleur is toch gewoon geweldig?
Het aanbrengen van deze lipstick ging ook heel gemakkelijk, hij glijd als boter over mijn lippen. En de pigmentatie komt mooi tot zijn recht op mijn lippen. Vooral de glans komt zo mooi tot zijn recht! Maar wel tot een bepaald punt, hij is gelukkig niet té overheersend.
De lipstick blijft zo’n 2/3 uurtjes mooi op zijn plek zitten, en dat vind ik voor een budget merk een dikke prima!

Ja! Ik vind het weer een té leuke lipstick die nu toegevoegd word aan het vaste assortiment van Catrice.
Ik raad jullie daarom ook zeker aan om even een kijkje te nemen bij het schap, want ondanks dat ik de andere kleur niet heb meegenomen, zag ook die er heel mooi uit! Een perfecte herfst/winter kleur.
En deze lipstick, tja die is ook gewoon geweldig toch! Ik ben er weer ontzettend blij mee en voeg hem met veel liefde toe bij haar Catrice – familie in mijn stash.

Catrice | Ultimate Colour lipstick kost €3,99,- en is te koop bij de Kruidvat & Trekpleister.

2 gedachtes over “Catrice | Ultimate Colour lipstick – 410 Rocking Like A Pink-Star

Geef een reactie

