MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter ♥ Cheeky Bronze

collage banner 2

‘Shine bright like a Diamond’ Hell yeah! Dat zal zeker weten lukken, want ik heb mijn allereerste Highlighter van MAC aangeschaft! Deze parel mag vanaf nu heerlijk gaan schitteren in mijn make-up stash. Maar eerst ga ik hem vandaag voor jullie reviewen, dus kijk je gezellig mee? =)

P1060929

Op het moment dat ik op Schiphol stond en op het punt stond om MAC Candy YumYum te kopen, die jullie laatst al in een review op mijn blog konden zien, besloot ik ook om mijzelf eens even goed te verwennen bij de MAC Counter.
Want buiten het feit om dat ik die dag al heerlijk voor 10 dagen naar Turkije ging, kunnen een paar nieuwe make-up producten natuurlijk ook niet ontbreken als ik mijzelf verwen!

Een Highlighter van MAC stond al een hele lange tijd op mijn ‘Wishlist’, maar goed je koopt niet zomaar even 1,2,3 een highlighter van bijna €30,-
Maar nu besloot ik om dat toch maar eens wél te doen, ik wilde zo onwijs graag een prachtige highlighter van dit merk.

En ondanks dat Soft & Gentle de populairste highlighter van MAC is, koos ik er toch voor om een andere te kiezen.
Cheeky Bronze zag ik namelijk ook al een tijdje veel voorbij komen op Social Media bij andere meiden, en deze vond ik stiekem eigenlijk véél mooier! Dus ook deze parel ging mee het vliegtuig in naar Turkije en belande uiteindelijk in mijn eigen make-up stash!

P1060847
P1060854
P1060976
P1060879

De Highlighters van MAC zitten allereerst keurig verpakt in een mat – glimmend zwart doosje met daarop het logo van MAC. Op de bovenkant vind je de naam van de Highlighter, en op de achterkant staat de ingrediënten lijst.
Zodra je het doosje opent bevind zich daar uiteraard de prachtige highlighter!

Het product zelf zit verpakt in een rond mat/glimmend – zwart plastic doosje. Je ziet de kleur door de verpakking heen, erg handig! Zo vind je hem snel terug in je stash.
Aan de achterkant van het product vind je nogmaals de naam van het product.
Het product gaat open door middel van een soort ‘magneet – systeem’. Apart!
Tot slot zit er nog keurig een doorzichtige folie over het product heen, ja qua verpakking vind ik het er allemaal keurig en verzorgd uitzien!

P1060966
P1060891


Wat is een Highlighter – Hoe gebruik je het?

Een Highlighter staat vooral bekend door zijn waanzinnige mooie glans, naast de glans kan je ze in verschillende kleuren kopen.
Een Highlighter gebruik je, net als een bronzer, om je gezicht te definiëren en vorm te geven.
Je kan dit product op veel plekken op je gezicht aanbrengen, wil je voor het extreme ‘contour & highlight’ effect gaan.
Maar voor een mooie basic – look, kan je hem gewoon alleen op de jukbeen aanbrengen van je gezicht.
De glans zorgt voor een gezonde en mooie uitstraling van het gezicht.


20150910_135252
20150910_135315
20150910_135427

Cheeky Bronze is een; Bronzy-achtige kleur met een ‘Peachy’ ondertoon erin. Een prachtige warme highlighter die áltijd goed is! Maakt niet uit welk seizoen het is, deze highlighter is perfect voor alles.
De glans en pigmentatie zijn echt onwijs mooi! Toen ik het product voor de eerste keer swatchte, maakte mijn Beauty – hartje, echt een vreugde dansje!
Hij is echt ontzettend goed gepigmenteerd! En de glans is ook net op een mooie manier aanwezig.

P1060911
P1060918
P1060990
P1060993

En kijk hoe geweldig mooi de Highlighter is vorm gegeven, de Mireralize Highlighters van MAC staan bekend om hun gebakken finishes en bollingen in het product.
Het patroon van de Highlighter is echt heel mooi, hier kan ik echt van genieten zo mooi! Zo apart, prachtig!

MAC Cheeky Bronze
MAC Cheeky Bronze-001

Aanbrengen ging ook prima, je kan het product naar eigen smaak opbouwen in intensiteit.
Op de foto draag ik de highlighter in combinatie met een bronzer en blush. Maar de Highlighter zou je ook prima als blush & highlighter in één kunnen gebruiken. Doordat de highlighter zo sterk is gepigmenteerd, zou je haast denken dat hij als een blush ook door kan!
Maar wat vond ik het moeilijk om hem mooi vast te leggen op foto zeg, hopelijk hebben jullie in ieder geval een indruk van hoe mooi hij is!
Het effect wat hij geeft op mijn gezicht vind ik in ieder geval prachtig, totaal niet ‘too much’.

P1060950

Ik ben echt verliefd op dit prachtige product van MAC en kan nu al niet meer zonder! Wat een geweldige mooie glans bevat deze highlighter, helemaal zoals ik hem graag had willen zien! Ja ik ben er echt heel erg blij mee, en dit smaakt naar meer hihi! Ik raad jullie écht aan om eens een kijkje te nemen bij deze schitterende highlighters van MAC, want ze zijn absoluut het geld waard!

MAC Mineralize Skinfinish Highlighter kost €29,50,- en is o.a te koop bij MAC Counters of online bij; http://www.maccosmetics.com of http://www.douglas.nl

4 gedachtes over “MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter ♥ Cheeky Bronze

  1. Pingback: MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter ♥ Soft and Gentle |

Geef een reactie

