MAC | Amplified Creme lipstick – Craving

collage banner

We moeten er toch echt aan geloven, de Herfst staat voor de deur! Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee, ik hou van de Herfst & Winter, tijd om weer heerlijk alle donkere kleuren uit de kast te trekken. Zo kocht ik laatst dus ook mijn eerste ‘Herfstige’ lipstick kleur, en vandaag laat ik hem graag aan jullie zien in mijn review! Kijk je mee?

P1070167


Laatst was ik met mijn vriend in Amsterdam, we waren opzoek naar een mooie MAC lipstick voor mijn beste vriendin. Ik wilde haar dit graag cadeau geven. Maar jullie zullen het vast wel herkennen, je staat bij het lipstick schap van MAC en je staat wat prachtige kleurtjes te swatchen, en dan opeens denk je; Hey maar deze vind ik ook wel mooi.
Ja meiden ik kon het echt niet laten haha.. Naast dat ik een mooie kleur voor mijn vriendin scoorde, nam ik stiekem toch ook een lipstick van MAC voor mijzelf mee. Craving is mijn 9e MAC lipstick alweer, en ik kan niet wachten om hem te laten zien aan jullie!


 

P1070030
P1070036
P1070070
P1070073


De lipsticks van MAC zitten allereerst keurig netjes verpakt in een mat – zwart doosje, zelf vind ik dit erg prettig.
Het geeft toch net even dat extra stukje luxe aan een mooi product.
Op het doosje vind je verschillende soorten informatie over de lipstick, zoals; De finish, de naam, en de ingrediënten lijst.

Zodra je het doosje open maakt zit daar uiteraard de lipstick zelf in, de lipsticks van MAC zijn verpakt in een ‘kogel/tampon-achtige vorm’ zoals de meeste meiden het altijd uitleggen haha!
De lipstick huls is mat – zwart en bevat subtiele kleine glitters. Het logo van MAC staat op de huls bedrukt en aan de onderkant van de lipstick vind je de naam van de kleur.
Het is een prima verpakking, alleen stiekem zou ik het toch leuk vinden als ze het ooit in de toekomst een andere soort uitstraling geven. Verandering mag af en toe best!


 

MAC Craving-001
20150910_151732


Craving is een kleur die lastig te omschrijven is en lastig is om goed op foto vast te leggen, deze knapperd laat zich dus heel moeilijk zien. Terwijl ze echt heel mooi is!
Ik zou de kleur Craving zelf omschrijven als een kleur: Waar je ergens donkere oudroze tint in ziet , maar toch ook een bordeaux/paarsige kant heeft.
Zoals ik al aangaf, een mysterieuze lipstick kleur dus, maar wel erg mooi! Op de foto’s kan hij soms wat rood overkomen, maar dat is in het echt niet het geval.
Het is een ideale lipstick voor elke dag, al helemaal voor de herfstige dagen die voor de deur staan.


 

P1070136
P1070140


MAC Craving lipstick heeft een Amplified finish. Deze finish houd in:

Dat de houdbaarheid, de dekking, en de pigmentatie erg goed zijn. Net al bij een Satin of Matte lipstick.
Maar een Amplified Creme lipstick smeert meer uit als een crème. Ze zijn dikker en romiger, waardoor ze ook minder uitdrogend zijn als een Matte of Satin lipstick.

 


MAC Craving
20150912_123913


Craving is echt een hele mooie en vooral aparte kleur! Een die ik met veel plezier zal gaan dragen op deze koude herfst-achtige dagen.
De finish van deze lipstick is echt zó fijn! De kleuren zijn ontzettend goed gepigmenteerd, en voelen erg comfortabel aan op de lippen, perfect dus!

Al met al bleef deze lipstick zeker wel tussen de 4 á 6 uurtjes mooi op mijn lippen zitten, hij overleefd ook gemakkelijk een drankje en kleine maaltijd. Hij verliest dan bijna geen intensiteit, al kan je hem natuurlijk wel een beetje bijwerken nadat je iets gedronken/gegeten hebt. Maar ik heb nergens last van gehad! Een hele fijne lipstick dus!


 

P1070143


Ja! Ik ben weer zeer gelukkig met mijn nieuwe aanwinst in mijn MAC collectie. En kan niet anders omschrijven, dan dat deze lipstick gewoon een topper is! Dus mocht je opzoek zijn naar onwijs goede gepigmenteerde lipsticks, met een fijne finish en geweldige houdbaarheid? Neem dan zeker eens een kijkje bij de Amplified Creme lipstick – Finish van MAC.

MAC Amplified Creme lipstick kost €19.50,- en is o.a te koop bij de MAC Stores, verschillende Douglas Filialen, of online op http://www.maccosmetics.com of http://www.douglas.nl

2 gedachtes over “MAC | Amplified Creme lipstick – Craving

Geef een reactie

