Catrice | Longlasting Lip Pencil Waterproof – 070 I Got You Babe!

P1080155

Mijn 4e lipliner alweer, ik begin het make-up product steeds meer te waarderen en leuk te vinden! Vandaag review ik voor jullie deze leuke lipliner van het budget merk; Catrice! Kijk je gezellig mee?

P1080048

Een tijdje terug schreef ik ook al een review over een lipliner van Catrice. Één die nieuw is in het assortiment, en gelijk mijn aandacht trok.
Ik was echt super enthousiast over deze lipliner, de kleur was fantastisch mooi, en de houdbaarheid een dikke prima.
Daarom leek het me leuk om nog een leuke kleur uit te gaan zoeken bij het schap van Catrice. Want tja, voor de leuke budgetprijs laat je ze natuurlijk niet liggen! Na veel swatchen, en vergelijken, kwam ik uiteindelijk uit bij deze kleur; 070 I Got You Babe!Ja, ik heb jou leukerd! En je gaat met mij mee naar huis hihi.

P1080006
P1080016
P1080035

De lipliner komt in de vorm van een potlood, in glimmende – zilveren letters staat er op het potlood; Catrice Cosmetics Longlasting Lip Pencil Waterproof.
Op de achterkant van het potlood staat in dezelfde glimmende letters; 070 I Got You Babe!
De verpakking van de lipliner is in dezelfde kleur als dat van het product zelf, handig voor in je stash dus!
Verder kun je op de verpakking terugvinden dat het potlood dus waterproof is, en dat hij gemakkelijk en precies werkt.
Het potlood bevat Vitamine C en E, en blijft tot zo’n 4 uur mooi zitten. Ik ben erg benieuwd!

2661037

De Catrice Longlasting Lip Pencil – Collectie bestaat uit 13 verschillende kleuren.
En varieert van nude, naar roze, tot aan prachtige donkere tinten. Voor ieder wat moois dus!
De collectie bestaat uit de volgende kleuren;

170 Plumplona Olé
020 Hey Macadamia Ahey!
030 Berryson Ford
040 And The Cherry on The Top
070 I Got You Babe!
080 That’s What Rose Wood Do!
090 Reach The Peach
♥ 100 Upper Brown Side
♥ 130 Prince Cherry
♥ 140 Sweet Auberginia
♥ 150 Vintage Rose
♥ 160 Sweet Nothing 


Wat zegt Catrice over de Longlasting Lip Pencil;

Grenzen! Longlasting Lip Pencil stelt grenzen aan kleur, voorkomt dat lipstick uitloopt en garandeert intens kleurresultaat. De langhoudende, waterproof textuur is zacht en zorgt voor een nauwkeurige applicatie. De ideale voorbereiding voor fashion lippen.


P1080114


Wat is een lipliner?

Voor degene die totaal geen idee hebben van wat een lipliner nou inhoud, ik leg het graag kort even uit aan jullie.
Een lipliner is een make-up product wat je gebruikt als basis voor onder je lipstick. Het mooiste is om naast je lipliner, een lipstick te hebben die vrijwel exact dezelfde kleur heeft als de lipliner. Zo komt hij voor je lipstick het beste over.
Een lipliner kan je zowel op je lip – lijn, als over je gehele lippen aanbrengen. Zodra je dit gedaan hebt breng je de kleur lipstick erover heen aan. De lipliner zorgt ervoor dat de lipstick nog intenser van kleur is, en dat de lipstick een nog langere houdbaarheid heeft op je lippen.
Maar, een lipliner kan je natuurlijk ook los gewoon dragen, zoals ik in deze review heb gedaan!


Catrice Lipliner - I got you babe-001

070 I Got You Babe! zou ik persoonlijk omschrijven als een: roze/peach-achtige kleur, met ergens een klein tikje; Nude/bruin erin verwerkt.
In ieder geval een hele aparte kleur, maar wel perfect voor iedere dag. En zeker ook érg goed geschikt om onder meerdere soorten lipsticks te dragen!
De pigmentatie van de lipliner ziet er goed uit, de kleur is makkelijk op te bouwen in intensiteit.
Het is een mooie warme kleur, een prima ‘Everyday kleur’.

Catrice Lipliner - I got you babe
20151001_090712

De lipliner laat zich ook gemakkelijk aanbrengen op mijn lippen. Wel merk ik dat het tijdens het aanbrengen op mijn lippen, langer duurt voordat ik hem heb opgebouwd in intensiteit. En ook een strakke lip-lijn maken duurt hierdoor wat langer.
Wel raad ik aan om van te voren goed je lippen te verzorgen, een lipliner kan namelijk erg uitdrogend werken en daardoor de velletjes op je lippen meer benadrukken.
Eenmaal aangebracht merk ik dat de lipliner ook droog aanvoelt, maar niet storend.
Alleen het enige grote minpunt aan deze lipliner, de houdbaarheid is vreselijk… Hoe enthousiast ik ook was over de andere kleur uit de collectie, waar ik een tijd terug een review over schreef. Zo teleurgesteld ben ik over deze kleur.
Al met al overleefd hij net aan 1 á 2 uurtjes, langer echt niet. Een drankje drinken gaat net aan, maar na een maaltijd is de kleur in ze geheel verdwenen. De kleur slijt ook niet op een mooie manier van mijn lippen, maar heel ‘korrelig’, het effect is in ieder geval niet mooi.

P1080066

Eindconclusie:


Het had zo’n leuke, mooie, en vooral budget Lipliner kunnen wezen! Maar helaas valt deze kleur mij ontzettend tegen.
Of het nou ligt aan het feit dat deze kleur minder gepigmenteerd is dan de andere lipliner van Catrice die ik heb. Ik heb geen idee.. ik baal in ieder geval enorm! Ook omdat Catrice belooft dat de lipliner Waterproof is. Bij deze lipliner is dat dus niet het geval.
Nee, deze kleur raad ik daarom niet aan. Gelukkig heeft Catrice nog 12 andere mooie Lipliner kleuren waar je uit kunt kiezen, dus we geven de hoop niet op!
Helaas 070 I Got You Babe, ik heb je in mijn stash, maar ga ik je ook daadwerkelijk gebruiken? Nee dat niet. Helaas!

Catrice | Longlasting Lip Pencil Waterproof kost €1,99,- en is te koop bij de Kruidvat.

Een gedachte over “Catrice | Longlasting Lip Pencil Waterproof – 070 I Got You Babe!

Geef een reactie

